Items where Subject is "82 Художня література. Літературознавство"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: I | І | А | Б | В | Г | З | К | Л | М | Н | П | У | Х | Ш | Я
Number of items at this level: 44.

I

Ivashkevych E.E. (2017) PSYCHOLINGUISTIC ASPECTS OF COMIC BOOK NARRATION. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 84-88. ISSN 2518-7503

І

Іванова Л.І. and Захожа А.Ю. (2018) РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В УМОВАХ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 60-63.

Івашкевич Е.Е. (2016) PSYCHOLINGUISTIC PARADIGM OF NARRATIVE DISCOURSE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 89-93.

А

Андрощук А.В. (2013) МОВА РОМАНУ НОРМАНА РАША «ПАРУВАННЯ» («MATING») ЯК ПРЕДМЕТ ЗОБРАЖЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 15-20.

Б

Бобешко М.О. (2019) ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКИХ ПЕРЕКЛАДАХ РОМАНІВ НІКОЛАСА СПАРКСА. Studia Philologica, 2019 (Вип.3). pp. 143-148.

Бурковська І.О. (2019) ЛЕКСИЧНІ ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ ТВОРУ ЛЕСІ УКРАЇНКИ «ДИМ». Studia Philologica, 2019 (Вип.3). pp. 148-153.

В

Васильєва О.Є. (2018) СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ АВТОРСЬКОЇ КАЗКИ (на матеріалі растаманської казки). Studia Philologica, 2018 (Вип.2). pp. 316-321.

Вовчук Н.І. and Мороз Л.М. (2013) РОЗВИТОК НОВЕЛИ В ЕПОХУ ВІДРОДЖЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 32-34.

Г

Газдун С.В. (2018) ФОНОГРАФІЧНА СТИЛІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ АНОМАЛІЙ У РОМАНІ ДЕНІЕЛА КІЗА "FLOWERS FOR ALGERNON". Studia Philologica, 2018 (Вип.2). pp. 82-87.

Герасимова Н.І. (2018) СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2018. pp. 116-119.

Герасимова Н.І. (2018) ВІДТВОРЕННЯ ОБРАЗУ САМОТНОСТІ У ТЕКСТІ УКРАЇНСЬКОМОВНОГО ПЕРЕКЛАДУ АЛЕГОРИЧНОЇ КАЗКИ-ПРИТЧІ АНТУАНА ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ “МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ”. Studia Philologica, 2018 (Вип.2). pp. 200-204.

Граб О.В. (2008) НАЦІОНАЛЬНА КОНСТАНТА ТВОРЧИХ ПОШУКІВ ПОЕТІВ-„МОЛОДОМУЗІВЦІВ”. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2008 (Вип.13). pp. 11-22.

Гуляйгродська Р.Г. (2018) ЛІНГВІСТИЧНА ПРИРОДА І СТИЛІСТИЧНІ ФУНКЦІЇ МЕТАФОР ТА ЕПІТЕТІВ У ПОВІСТІ РЕЯ БРЕДБЕРІ “КУЛЬБАБКОВЕ ВИНО”. Studia Philologica, 2018 (Вип.2). pp. 101-108.

З

Заєць А.О. (2018) ТВОРЧІСТЬ В. ВІТМЕНА У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОПУЛЯРНОЇ КУЛЬТУРИ США ХІХ СТОЛІТТЯ. Studia Philologica, 2018 (Вип.2). pp. 332-337.

К

Калініченко М.М. (2014) Н. ГОТОРН І «ДРУГЕ ВЕЛИКЕ ПРОБУДЖЕННЯ». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 34-37.

Калініченко М.М. (2018) ТВОРЧІСТЬ ЕМІЛІ ДІКЕНСОН В ДИСКУРСІ ПОПУЛЯРНОЇ ЖІНОЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ АМЕРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОРІЧЧЯ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2018. pp. 93-94.

Калініченко М.М. (2013) ФОРМУВАННЯ ЖАНРУ ОРІЄНТАЛЬНОЇ ІСТОРІЇ В АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 13-15.

Карповець В. (2019) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 94-96.

Кисляк О.В. and Кравець Д.В. (2014) НЕОЧІКУВАНИЙ І ЗОВСІМ НЕСПОДІВАНИЙ РЕМАРК. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 53-55.

Кравчук А.О. (2019) ЕТИМОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНОСИСТЕМИ АНГЛІЙСЬКОГО ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВА. Studia Philologica, 2019 (Вип.3). pp. 121-125.

Краля І.В. and Мороз Л.В. (2014) ЧАС І ПРОСТІР У ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ ЯК ВИДОВА ОЗНАКА МЕМУАРНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 32-33.

Кірея Г.І. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ОНІМІВ (за твором ДЖ.Р.Р.Толкіна “Гобіт, або Туди і Звідти”). Studia Philologica, 2018 (Вип.2). pp. 210-216.

Л

Лопанчук Ю.В. (2019) СПОСОБИ ПЕРЕДАЧІ ЕПІТЕТІВ В АНГЛІЙСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ ЦИКЛУ ПОЕЗІЙ «СІМ СТРУН» ЛЕСІ УКРАЇНКИ. Studia Philologica, 2019 (Вип.3). pp. 170-175.

М

Матящук М.М. and Шульжук Н.В. (2019) ТЕХНІЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПСИХОЛОГІЗМУ У РОМАНІ О. ТУРЯНСЬКОГО «ПОЗА МЕЖАМИ БОЛЮ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 235-236.

Мельничук І.І. and Гудовсек О.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГУМАНІСТИЧНОЇ МОРАЛІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 104-106.

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.Е. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ ФІЛІПА МОРЕНА ФРЕНО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 49-53.

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 76-83.

Мороз Л.В. (2019) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОЗНАКИ ТА ХУДОЖНІЙ ФЕНОМЕН РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 19-23.

Мороз Л.В. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 23-26.

Мороз Л.В. (2018) ДО ПИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ОБʼЄКТИВАЦІЇ РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 22-23.

Мороз Л.В. (2014) ЗАВЕРШАЛЬНА ФАЗА ЕВОЛЮЦІЇ КОННІ-КЕТЧЕРІВСЬКОГО ПАМФЛЕТУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 38-39.

Мороз Л.В. and Батин А.В. and Король О.Ю. (2015) НІМЕЦЬКИЙ РОМАНТИЗМ: СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА МЕТОДИЧНІ СТРАТЕГІЇ ВИВЧЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 110-113.

Н

Найдич А.О. (2018) «LIVE OAK, WITH MOSS» – ДІЙСНА ІСТОРІЯ ПРО «ГЕЙ-МАНІФЕСТ» ВОЛТА ВІТМЕНА. Проблеми лінгвістичної семантики, 2018. pp. 99-103.

Нестерук-Володимирець О.В. (2016) РЕЗУЛЬТАТИ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ТА ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТІВ ВНУТРИІШНЬО-ОСОБИСТІСНОГО ШАРУ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 152-156. ISSN 2518-7503

Новосад Н.І. and Мороз Л.В. (2014) ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ ЯК РІЗНОВИД РЕНЕСАНСНОЇ «ЛІТЕРАТУРИ ФАКТУ». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 42-44.

Ногачевська І. (2016) АСОЦІАТИВНЕ СПРИЙМАННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ОСОБЛИВИЙ СУГЕСТИВНИЙ ВПЛИВ НА ЧИТАЧА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 152-157.

П

Павелків К.М. and Шеремет М.В. (2017) НОВОТВОРИ НА ПОЗНАЧЕННЯ НОМІНАЦІЙ НАЗВ ЯВИЩ ПРИРОДИ У ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКІВ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ: СЕМАНТИКА, ФУНКЦІЇ, ПРАГМАТИКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 12-15.

Панасюк А.С. and Шеретюк Р.М. (2019) ДО ПИТАННЯ ІДЕЙНИХ ЗАСАД МИСТЕЦТВА ПОСТМОДЕРНІЗМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 255-256.

Пасічник Ю.В. and Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 121-123.

У

Урбанович Г.Р. (2019) ПЕРЕКЛАД РЕАЛІЙ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ В ПОЕМІ ІВАНА КОТЛЯРЕВСЬКОГО «ЕНЕЇДА». Studia Philologica, 2019 (Вип.3). pp. 186-192.

Х

Хороша О.М. (2019) ТВОРЧІСТЬ ГЕРМАНА МЕЛВІЛЛА У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОПУЛЯРНОЇ КУЛЬТУРИ США ХІХ СТОЛІТТЯ. Studia Philologica, 2019 (Вип.3). pp. 228-234.

Ш

Шкарбан Т.М. and Демчук Ю.В. (2017) КОЛЬОРОНАЗВИ ЯК ЗАСІБ ТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ДІЙСНОСТІ У ТВОРАХ ВОЛОДИМИРА ЛИСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 6-8.

Шолудько Н.Г. and Хіміна К.О. (2018) АСОЦІАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.17). pp. 55-60. ISSN 2415-802X

Я

Яковенко Л.П. (2000) ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ТВОРЧОСТІ В ЕСТЕТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ І.ФРАНКА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). pp. 187-192.

This list was generated on Mon Nov 30 23:03:50 2020 EET.