Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР

Шостак О.О. та Антонюк А.С. (2023) ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації, 2023. с. 203-204.

[img]
Перегляд
Текст
Шостак О.О._Антонюк А.С._Художня література як засіб формування монологічного мовлення молодших школярів із ЗПР.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Розвиток зв’язного, насамперед монологічного, мовлення – одне з ключових завдань у процесі навчання дітей рідної мови. Саме монологічне мовлення забезпечує виконання головної функції мови – комунікативної. Навчання монологічному висловлюванню сприяє засвоєнню граматики, збагаченню словника. У монологічному мовленні реалізується взаємозв’язок розумового і мовного розвитку дитини. Загалом, зв’язне мовлення репрезентує рівень оволодіння дитиною рідною мовою.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О. О. Художня література як засіб формування монологічного мовлення в молодших школярів із ЗПР / О. О. Шостак, А. С. Антонюк // Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації : матеріали V Міжнар. наук. конф., м. Черкаси, 26 трав., 2023 р. — Вінниця, 2023. — С. 203-204.
Ключові слова: монологічне мовлення, молодші школярі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 16 Лист 2023 08:29
Останні зміни: 16 Лист 2023 08:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11963

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу