Шостак О.О. та Антонюк А.С. (2023) ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації, 2023. с. 203-204.
|
Текст
Шостак О.О._Антонюк А.С._Художня література як засіб формування монологічного мовлення молодших школярів із ЗПР.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Розвиток зв’язного, насамперед монологічного, мовлення – одне з ключових завдань у процесі навчання дітей рідної мови. Саме монологічне мовлення забезпечує виконання головної функції мови – комунікативної. Навчання монологічному висловлюванню сприяє засвоєнню граматики, збагаченню словника. У монологічному мовленні реалізується взаємозв’язок розумового і мовного розвитку дитини. Загалом, зв’язне мовлення репрезентує рівень оволодіння дитиною рідною мовою.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шостак О. О. Художня література як засіб формування монологічного мовлення в молодших школярів із ЗПР / О. О. Шостак, А. С. Антонюк // Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації : матеріали V Міжнар. наук. конф., м. Черкаси, 26 трав., 2023 р. — Вінниця, 2023. — С. 203-204. |
Ключові слова: | монологічне мовлення, молодші школярі |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 16 Лист 2023 08:29 |
Останні зміни: | 16 Лист 2023 08:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11963 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |