Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МІФ І АНТИМІФ РОСІЙСЬКО-НАРОДНОЇ ГАРМОШКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ПЕРІОДУ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ: ВІД «КАПИТАНШИ» (1855) Т. ШЕВЧЕНКА ДО «ГАРМОНІЇ» (1933) Г. КОСИНКИ

Бестюк І. (2014) МІФ І АНТИМІФ РОСІЙСЬКО-НАРОДНОЇ ГАРМОШКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ПЕРІОДУ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ: ВІД «КАПИТАНШИ» (1855) Т. ШЕВЧЕНКА ДО «ГАРМОНІЇ» (1933) Г. КОСИНКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). с. 87-96.

[img]
Перегляд
Текст
Бестюк І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Культурний простір 1920-30-х років респектує міф гармоні, семантичні версії якого присутні у різних мистецьких царинах: літературі, живописі, музиці й кіно. Однак вирізняється в національному літературному дискурсі й антиміф російсько-народної гармошки, репрезентований ще у повісті «Капитанша» (1855) Т.Шевченка. В оповіданні Г.Косинки «Гармонія» (1933) маскування неґації гармоні, закорінені в історичних оцінках російськоцентризму, виказують колоніальне реноме «підросійської України».

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бестюк І. Міф і антиміф російсько-народної гармошки в українській літературі періоду національного відродження: від «Капитанши» (1855) Т. Шевченка до «Гармонії» (1933) Г. Косинки / І.Бестюк // Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство : зб. наук. пр. – Рівне, 2014. – Вип. ХХ. - С. 87-96.
Ключові слова: міф / антиміф, гармонь / гармонія, міфопоетичні моделі, постколоніалізм
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство
Підрозділи: Факультет української філології > Кафедра української літератури
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Лют 2021 13:54
Останні зміни: 11 Лют 2021 13:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3829

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу