МІФ І АНТИМІФ РОСІЙСЬКО-НАРОДНОЇ ГАРМОШКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ПЕРІОДУ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ: ВІД «КАПИТАНШИ» (1855) Т. ШЕВЧЕНКА ДО «ГАРМОНІЇ» (1933) Г. КОСИНКИ

Бестюк І. (2014) МІФ І АНТИМІФ РОСІЙСЬКО-НАРОДНОЇ ГАРМОШКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ПЕРІОДУ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ: ВІД «КАПИТАНШИ» (1855) Т. ШЕВЧЕНКА ДО «ГАРМОНІЇ» (1933) Г. КОСИНКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). pp. 87-96.

[img]
Preview
Text
Бестюк І..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Культурний простір 1920-30-х років респектує міф гармоні, семантичні версії якого присутні у різних мистецьких царинах: літературі, живописі, музиці й кіно. Однак вирізняється в національному літературному дискурсі й антиміф російсько-народної гармошки, репрезентований ще у повісті «Капитанша» (1855) Т.Шевченка. В оповіданні Г.Косинки «Гармонія» (1933) маскування неґації гармоні, закорінені в історичних оцінках російськоцентризму, виказують колоніальне реноме «підросійської України».

Item Type: Article
Additional Information: Бестюк І. Міф і антиміф російсько-народної гармошки в українській літературі періоду національного відродження: від «Капитанши» (1855) Т. Шевченка до «Гармонії» (1933) Г. Косинки / І.Бестюк // Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство : зб. наук. пр. – Рівне, 2014. – Вип. ХХ. - С. 87-96.
Uncontrolled Keywords: міф / антиміф, гармонь / гармонія, міфопоетичні моделі, постколоніалізм
Subjects: 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство
Divisions: Факультет української філології > Кафедра української літератури
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 11 Feb 2021 13:54
Last Modified: 11 Feb 2021 13:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3829

Actions (login required)

View Item View Item