Бестюк І. (2014) МІФ І АНТИМІФ РОСІЙСЬКО-НАРОДНОЇ ГАРМОШКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ПЕРІОДУ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ: ВІД «КАПИТАНШИ» (1855) Т. ШЕВЧЕНКА ДО «ГАРМОНІЇ» (1933) Г. КОСИНКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). с. 87-96.
|
Текст
Бестюк І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Культурний простір 1920-30-х років респектує міф гармоні, семантичні версії якого присутні у різних мистецьких царинах: літературі, живописі, музиці й кіно. Однак вирізняється в національному літературному дискурсі й антиміф російсько-народної гармошки, репрезентований ще у повісті «Капитанша» (1855) Т.Шевченка. В оповіданні Г.Косинки «Гармонія» (1933) маскування неґації гармоні, закорінені в історичних оцінках російськоцентризму, виказують колоніальне реноме «підросійської України».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бестюк І. Міф і антиміф російсько-народної гармошки в українській літературі періоду національного відродження: від «Капитанши» (1855) Т. Шевченка до «Гармонії» (1933) Г. Косинки / І.Бестюк // Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство : зб. наук. пр. – Рівне, 2014. – Вип. ХХ. - С. 87-96. |
Ключові слова: | міф / антиміф, гармонь / гармонія, міфопоетичні моделі, постколоніалізм |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра української літератури |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 13:54 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 13:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3829 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |