Елементи, в яких тема (за УДК): "80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (66)
- 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство (66)
- 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія (66)
- 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство (66)
M
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.
Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.Z. та Gron L. та Nikolaichuk H. (2024) INNOVATIVE WAYS OF USING VIDEO RESOURCES IN DEVELOPING STUDENTS’ CREATIVE THINKING DURING ONLINE EDUCATION IN THE CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 59-69. ISSN 2411-4553
Б
Берда А. та Джава Н.А. (2023) SCHWIERIGKEITEN BEIM VERFASSEN FREMDSPRACHLICER TEXTE. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 276-278.
Г
Гапонюк О.А. ПІДХІД ДО ЧИТАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота]
Ж
Жигадло Є. Ю. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХНЬОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. с. 62-64.
З
Златів Л.М. (2020) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі, 2020. с. 57-60.
Златів Л.М. (2013) НАУКОВІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ МОВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. с. 177-180.
К
Калініченко М.М. (2023) РОЛЬ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЕКСПЕРТИЗИ АВТОРСЬКОГО ПРАВА У ЗАХИСТІ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. с. 27-28.
Калініченко М.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В СУДОВІЙ ЕКСПЕРТИЗІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 39-43.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. с. 72-77.
Костенюк Д.М. ВЕРБАЛІЗАЦІЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ КОНЦЕПТІВ ГРІХ ТА СОРОМ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВНИХ КАРТИНАХ. [Магістерська робота]
Курята Ю.В. (2010) МІФ НА ПЕРЕТИНІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТА ФІЛОЛОГІЧНИХ НАУК. Проблеми загальної та педагогічної психології, 2010 (Т.ХХІ): ч.4. с. 225-232.
Кінащук А.В. та Шульжук Н.В. (2015) СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНОМОВНИХ ПЕРЕКЛАДІВ ТРАГЕДІЇ В.ШЕКСПІРА «ГАМЛЕТ» (НА МАТЕРІАЛІ ПЕРЕКЛАДІВ Л.ГРЕБІНКИ ТА Ю.АНДРУХОВИЧА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 98-101.
М
Марчук Ю.М. (2010) ВИКОРИСТАННЯ МОВИ UML ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ З ДІЛОВОДСТВА. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 10-14.
Матчук А.Л. (2015) ПСЕВДОПІДТЕКСТ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 51-54.
Мендрик А.В. та Бісовецька Л.А. (2023) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 138-141.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2019) МЕХАНІЗМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПАРАДИГМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Рівненський державний гуманітарний університет, Київ, с. 156-171. ISBN 978-611-01-1693-0
Мороз Л.В. (2015) POLEMIK: BILDUNG GEGEN AUSBILDUNG. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 180-186.
О
Оверчук В.В. та Вєтрова І.М. (2015) ПЕРЕКЛАД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 104-106.
Опришко І.П. та Казначеєва Л.М. (2015) СПЕЦИФІКА ПЕРЕКЛАДУ МОЛОДІЖНОГО СЛЕНГУ В НІМЕЦЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 106-108.
П
Пивоварчук Т.О. (2013) МОДЕЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТА - ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 103-107.
Р
Ричагівська Ю.Є. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
С
Самолюк А.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 109-112.
Сербіна Т.Г. (2008) МОДИФІКАЦІЯ ЛОГОЕПІСТЕМ У ГАЗЕТНИХ ТЕКСТАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 92-96.
Сербіна Т.Г. та Самборська І.М. (2003) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З МОВНОЇ ПРАКТИКИ. [Навчальні матеріали]
Синяк О. (2020) ХУДОЖНІ ТЕКСТИ В ПІЗНАВАЛЬНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 117-119.
Сиротюк Т.А. та Верьовкіна О.Є. (2015) СТИЛІСТИЧНІ ТА ПРАГМАТИЧНІ АСПЕКТИ КОМІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОГО ТА УКРАЇНОМОВНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 110-112.
Х
Харчос Ю.В. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 80-83.
Ч
Чеберяк А.М. (2021) СИМВОЛИ І АРТЕФАКТИ РОСІЙСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ КРІЗЬ ПРИЗМУ МОВНОЇ ГРИ В РОМАНІ Т. ТОЛСТОЇ «КИСЬ». In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 117-126.
Я
Ярута Н.П. (2007) ВИБІР ГЕРОЯ БІОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 149-151.