Items where Subject is "80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: M | N | А | Б | Г | Ж | З | К | М | О | П | Р | С | Т | Х | Ч | Ш | Я
Number of items at this level: 42.

M

Mykhalchuk N. and Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 28-34.

Mykhalchuk N.O. and Ivashkevych E.Z. and Gron L. and Nikolaichuk H. (2024) INNOVATIVE WAYS OF USING VIDEO RESOURCES IN DEVELOPING STUDENTS’ CREATIVE THINKING DURING ONLINE EDUCATION IN THE CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. pp. 59-69. ISSN 2411-4553

N

Navalna M. and Kostusiak N. and Meznov O. and Sovtys N.M. and Khomych T. and Hlushych V. and Adakh N. and Pryimachok O. and Skliarenko O. and Holoiukh L. (2024) NOMENS FOR DESIGNATION OF PERSONS IN THE UKRAINIAN MEDIA DISCOURSE. AD ALTA, 2024 (Vol.14): XL. pp. 54-59. ISSN 1804-7890, 2464-6733

А

Адах Н.А. and Вокальчук Г.М. (2024) УКРАЇНСЬКА НЕОЛОГІЯ ДОБИ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ 2014-2023 РОКІВ (ЛЕКСИКОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ). In: Досвід війни. Медійно-дискурсивний простір сучасної України. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, pp. 95-111. ISBN 978-83-235-6346-4

Б

Берда А. and Джава Н.А. (2023) SCHWIERIGKEITEN BEIM VERFASSEN FREMDSPRACHLICER TEXTE. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. pp. 276-278.

Г

Гапонюк О.А. ПІДХІД ДО ЧИТАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота]

Ж

Жигадло Є. Ю. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХНЬОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. pp. 62-64.

З

Златів Л.М. (2020) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі, 2020. pp. 57-60.

Златів Л.М. (2013) НАУКОВІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ МОВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. pp. 177-180.

К

Калініченко М.М. (2023) РОЛЬ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЕКСПЕРТИЗИ АВТОРСЬКОГО ПРАВА У ЗАХИСТІ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. pp. 27-28.

Калініченко М.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В СУДОВІЙ ЕКСПЕРТИЗІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. pp. 39-43.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. pp. 72-77.

Костенюк Д.М. ВЕРБАЛІЗАЦІЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ КОНЦЕПТІВ ГРІХ ТА СОРОМ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВНИХ КАРТИНАХ. [Магістерська робота]

Курята Ю.В. (2010) МІФ НА ПЕРЕТИНІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТА ФІЛОЛОГІЧНИХ НАУК. Проблеми загальної та педагогічної психології, 2010 (Т.ХХІ): ч.4. pp. 225-232.

Кінащук А.В. and Шульжук Н.В. (2015) СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНОМОВНИХ ПЕРЕКЛАДІВ ТРАГЕДІЇ В.ШЕКСПІРА «ГАМЛЕТ» (НА МАТЕРІАЛІ ПЕРЕКЛАДІВ Л.ГРЕБІНКИ ТА Ю.АНДРУХОВИЧА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 98-101.

М

Марчук Ю.М. (2010) ВИКОРИСТАННЯ МОВИ UML ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ З ДІЛОВОДСТВА. Документно-інформаційні ресурси, 2010. pp. 10-14.

Матчук А.Л. (2015) ПСЕВДОПІДТЕКСТ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. pp. 51-54.

Мендрик А.В. and Бісовецька Л.А. (2023) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. pp. 138-141.

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.Е. (2019) МЕХАНІЗМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПАРАДИГМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Рівненський державний гуманітарний університет, Київ, pp. 156-171. ISBN 978-611-01-1693-0

Мороз Л.В. (2015) POLEMIK: BILDUNG GEGEN AUSBILDUNG. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. pp. 180-186.

О

Оверчук В.В. and Вєтрова І.М. (2015) ПЕРЕКЛАД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 104-106.

Опришко І.П. and Казначеєва Л.М. (2015) СПЕЦИФІКА ПЕРЕКЛАДУ МОЛОДІЖНОГО СЛЕНГУ В НІМЕЦЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 106-108.

П

Пивоварчук Т.О. (2013) МОДЕЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТА - ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). pp. 103-107.

Р

Ричагівська Ю.Є. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]

С

Самолюк А.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). pp. 109-112.

Сербіна Т.Г. (2008) МОДИФІКАЦІЯ ЛОГОЕПІСТЕМ У ГАЗЕТНИХ ТЕКСТАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. pp. 92-96.

Сербіна Т.Г. and Самборська І.М. (2003) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З МОВНОЇ ПРАКТИКИ. [Teaching Resource]

Синяк О. (2020) ХУДОЖНІ ТЕКСТИ В ПІЗНАВАЛЬНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). pp. 117-119.

Сиротюк Т.А. and Верьовкіна О.Є. (2015) СТИЛІСТИЧНІ ТА ПРАГМАТИЧНІ АСПЕКТИ КОМІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОГО ТА УКРАЇНОМОВНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 110-112.

Совтис Н.М. and Цапук А. (2023) ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ «ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ» ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ «ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ»У ХУДОЖНЬОМУ ОСМИСЛЕННІ ТЕМИ ВІЙНИ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО). Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2023: Вип.13. pp. 105-116.

Т

Тарасюк Н.Ю. ПОРІВНЯЛЬНА ГРАМАТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. [Методичні рекомендації]

Тарасюк Н.Ю. ПОРІВНЯЛЬНА ЛЕКСИКОЛОГІЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. [Методичні рекомендації]

Тарасюк Н.Ю. (2007) ПРОГРАМА З ПРАКТИКИ ПЕРЕКЛАДУ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКИХ МОВ. [Teaching Resource]

Тарасюк Н.Ю. (2007) ТЕОРЕТИЧНА ГРАМАТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. [Teaching Resource]

Тарасюк Н.Ю. (2007) ТЕОРЕТИЧНА ФОНЕТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. [Teaching Resource]

Тарасюк Н.Ю. (2007) ТЕОРІЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТЕКСТІВ (ФРАНЦУЗЬКА МОВА). [Teaching Resource]

Тарасюк Н.Ю. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВИХ ТА ДИПЛОМНИХ РОБІТ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЇ ТА СЛОВ'ЯНСКОЇ ФІЛОЛОГІЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ: 7.030507 - "ПЕРЕКЛАД". [Методичні рекомендації]

Х

Харчос Ю.В. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. pp. 80-83.

Ч

Чеберяк А.М. (2021) СИМВОЛИ І АРТЕФАКТИ РОСІЙСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ КРІЗЬ ПРИЗМУ МОВНОЇ ГРИ В РОМАНІ Т. ТОЛСТОЇ «КИСЬ». In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, pp. 117-126.

Ш

Шершун Б. and Мушировська Н.В. (2023) ХУДОЖНІСТЬ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ДЖЕРЕЛО СТИЛІСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2023: Вип. 13. pp. 124-137.

Шершун Б.В. ЗОБРАЖАЛЬНО-ВИРАЖАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЕЗІЇ ВАСИЛЯ СТУСА. [Магістерська робота]

Я

Ярута Н.П. (2007) ВИБІР ГЕРОЯ БІОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. pp. 149-151.

This list was generated on Wed Mar 26 01:13:57 2025 EET.