Елементи, в яких тема (за УДК): "80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (58)
- 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство (58)
- 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія (58)
- 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство (58)
Розділ Книги
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2019) МЕХАНІЗМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПАРАДИГМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Рівненський державний гуманітарний університет, Київ, с. 156-171. ISBN 978-611-01-1693-0
Чеберяк А.М. (2021) СИМВОЛИ І АРТЕФАКТИ РОСІЙСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ КРІЗЬ ПРИЗМУ МОВНОЇ ГРИ В РОМАНІ Т. ТОЛСТОЇ «КИСЬ». In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 117-126.
Стаття
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.
Берда А. та Джава Н.А. (2023) SCHWIERIGKEITEN BEIM VERFASSEN FREMDSPRACHLICER TEXTE. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 276-278.
Жигадло Є. Ю. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХНЬОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. с. 62-64.
Златів Л.М. (2020) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі, 2020. с. 57-60.
Калініченко М.М. (2023) РОЛЬ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЕКСПЕРТИЗИ АВТОРСЬКОГО ПРАВА У ЗАХИСТІ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. с. 27-28.
Курята Ю.В. (2010) МІФ НА ПЕРЕТИНІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТА ФІЛОЛОГІЧНИХ НАУК. Проблеми загальної та педагогічної психології, 2010 (Т.ХХІ): ч.4. с. 225-232.
Кінащук А.В. та Шульжук Н.В. (2015) СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНОМОВНИХ ПЕРЕКЛАДІВ ТРАГЕДІЇ В.ШЕКСПІРА «ГАМЛЕТ» (НА МАТЕРІАЛІ ПЕРЕКЛАДІВ Л.ГРЕБІНКИ ТА Ю.АНДРУХОВИЧА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 98-101.
Марчук Ю.М. (2010) ВИКОРИСТАННЯ МОВИ UML ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ З ДІЛОВОДСТВА. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 10-14.
Матчук А.Л. (2015) ПСЕВДОПІДТЕКСТ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 51-54.
Мендрик А.В. та Бісовецька Л.А. (2023) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 138-141.
Мороз Л.В. (2015) POLEMIK: BILDUNG GEGEN AUSBILDUNG. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 180-186.
Оверчук В.В. та Вєтрова І.М. (2015) ПЕРЕКЛАД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 104-106.
Опришко І.П. та Казначеєва Л.М. (2015) СПЕЦИФІКА ПЕРЕКЛАДУ МОЛОДІЖНОГО СЛЕНГУ В НІМЕЦЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 106-108.
Пивоварчук Т.О. (2013) МОДЕЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТА - ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 103-107.
Самолюк А.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 109-112.
Сербіна Т.Г. (2008) МОДИФІКАЦІЯ ЛОГОЕПІСТЕМ У ГАЗЕТНИХ ТЕКСТАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 92-96.
Синяк О. (2020) ХУДОЖНІ ТЕКСТИ В ПІЗНАВАЛЬНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 117-119.
Сиротюк Т.А. та Верьовкіна О.Є. (2015) СТИЛІСТИЧНІ ТА ПРАГМАТИЧНІ АСПЕКТИ КОМІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОГО ТА УКРАЇНОМОВНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 110-112.
Харчос Ю.В. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 80-83.
Ярута Н.П. (2007) ВИБІР ГЕРОЯ БІОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 149-151.
Навчальні матеріали
Сербіна Т.Г. та Самборська І.М. (2003) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З МОВНОЇ ПРАКТИКИ. [Навчальні матеріали]
Методичні рекомендації
Ричагівська Ю.Є. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]