Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ

Златів Л.М. (2020) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі, 2020. с. 57-60.

[img]
Перегляд
Текст
Zlativ_L..pdf

Завантажити (529kB) | Перегляд

Анотація

Позитивні наслідки реформи системи освіти можливі за умови врахування національних та світових процесів, духовно-ментальних підвалин буття українського народу, а також виваженого аналізу проблем, помилок та ілюзій. Вивчення найбільш ґрунтовних наукових досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів-філологів, а також власний багаторічний досвід викладання різних дисциплін мовознавчого циклу на філологічному факультеті вишу дозволяють нам виокремити найбільш актуальні проблеми, що загострились в умовах змішаного навчання, а тому потребують наукового осмислення й послідовного практичного розв’язання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Златів Л. Актуальні проблеми підготовки вчителя-філолога в умовах змішаного навчання та шляхи їх розв’язання / Л. Златів // Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (з міжнар. участю), 6 листопада 2020 року. - Тернопіль : Вектор, 2020. - С. 57–60.
Ключові слова: змішане навчання, вчитель-філолог
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія
Підрозділи: Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Січ 2024 09:00
Останні зміни: 17 Січ 2024 09:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12335

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу