Златів Л.М. (2020) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі, 2020. с. 57-60.
|
Текст
Zlativ_L..pdf Завантажити (529kB) | Перегляд |
Анотація
Позитивні наслідки реформи системи освіти можливі за умови врахування національних та світових процесів, духовно-ментальних підвалин буття українського народу, а також виваженого аналізу проблем, помилок та ілюзій. Вивчення найбільш ґрунтовних наукових досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів-філологів, а також власний багаторічний досвід викладання різних дисциплін мовознавчого циклу на філологічному факультеті вишу дозволяють нам виокремити найбільш актуальні проблеми, що загострились в умовах змішаного навчання, а тому потребують наукового осмислення й послідовного практичного розв’язання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Златів Л. Актуальні проблеми підготовки вчителя-філолога в умовах змішаного навчання та шляхи їх розв’язання / Л. Златів // Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (з міжнар. участю), 6 листопада 2020 року. - Тернопіль : Вектор, 2020. - С. 57–60. |
Ключові слова: | змішане навчання, вчитель-філолог |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 17 Січ 2024 09:00 |
Останні зміни: | 17 Січ 2024 09:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12335 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |