Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. pp. 72-77.
Text
Кваснецька (Сяська)_Н.В..pdf Download (283kB) |
Abstract
У статті визначено, що сучасна освіта потребує від викладача здатності використовувати у роботі нетрадиційні методи навчання, моделювати ситуації міжкультурної комунікації на заняттях з іноземної мови, розробляти та впроваджувати різноманітні форми навчання, серед яких найбільш ефективними є: творчі завдання, моделювання освітніх проектів, з метою мотивації до вивчення іноземних мов. Обґрунтовано, що не володіючи країнознавчими, лінгвістичними, соціокультурними знаннями та безпосередньо не будучи учасником міжкультурної комунікації студент не зможе уявити повної і реальної картини іншої національної спільноти, зрозуміти сучасні проблеми іншого народу. Встановлено, що досвідчений викладач має враховувати соціокультурні фактори та використовувати ефективні методики подолання психологічних проблем, які можуть виникати на шляху вивчення іноземної мови.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Сяська Н.В. Підготовка майбутніх філологів до професійної діяльності: сучасні виклики, полікультурні засади навчання / Н.В.Сяська // Молодь і ринок. - 2017. - №4 (147). - С. 72-77. |
Uncontrolled Keywords: | міжкультурна компетенція, ефективні методики, автентичні тексти, соціокультурні фактори |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Depositing User: | Ірина Гаврилюк |
Date Deposited: | 13 Jun 2024 08:14 |
Last Modified: | 13 Jun 2024 08:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13717 |
Actions (login required)
View Item |