Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОФЕСІЙНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УКРАЇНІ ТА РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА

Юзик О.П. (2020) ПРОФЕСІЙНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УКРАЇНІ ТА РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 4): Вип. 30. с. 293-298. ISSN 2308-4855, 2308-4863

[img]
Перегляд
Текст
Юзик О Професійне підвищення кваліфікації вчителів інфомратики в Україні та Республіці Польщі.pdf

Завантажити (323kB) | Перегляд

Анотація

У статті окреслено особливості підвищення кваліфікації вчителів інформатики в Україні та Республіці Польща, зокрема представлено порівняльну характеристику законодавчої бази щодо підвищення кваліфікації вчителів, види і форми професійного зростання педагогів.
Проаналізовано діяльність Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (далі – ІППОКУ імені Б. Грінченка), які забезпечують підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів освіти, провадячи очну та дистанційну форми навчання слухачів курсів.
Проаналізовано освітні програми названих закладів. Передбачено проведення занять у формі тренінгових занять, інтерактивних лекцій, практичних занять (майстер-класів), дискусій (тематичних, подіумних), конференцій (з бміну досвідом, підсумкових, наукових, Інтернет-конференцій тощо). Обсяг освітньої програми становить 30 годин – 1 кредит ЄКТС. Типовий навчально-тематичний план складається з чотирьох модулів: соціально-гуманітарного, професійного, фахового та діагностико-аналітичного.
У закладах післядипломної освіти наявна дистанційна форма підвищення кваліфікації, що нині у зв’язку з пандемією COVID-19 виявилась дуже актуальною. Усі заняття переведено в дистанційний режим навчання.
Охарактеризовано різні форми та види підвищення кваліфікації в Республіці Польща, зокрема описано діяльність польських центрів удосконалення вчителів (Центрального округу (м. Варшава), Мазовецького центру вдосконалення вчителів), можливість підвищення професійного рівня вчителів інформатики у Краківському інституті розвитку завдяки участі у різних видах курсів, що працюють за авторськими програмами, а також наведено приклади сайтів із безкоштовними курсами та курсами на замовлення педагогів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Юзик О. Професійне підвищення кваліфікації вчителів інформатики в Україні та республіці Польща / О.Юзик // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Т. 4. - Вип. 30. - С. 293-298.
Ключові слова: учитель, інформатика, курси, інституційне (формальне) вдосконалення, законодавча база, зміст курсів, форми підвищення кваліфікації самовдосконалення вчителя, Республіка Польща, Україна, форми вдосконалення, підвищення кваліфікації вчителів інформатики
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.9 Сфери діяльності керівництва > 005.96 Управління людськими ресурсами > 005.963 Підвищення кваліфікації штату
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Бер 2024 12:01
Останні зміни: 19 Бер 2024 12:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12839

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу