ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ

Сочинська Р.П. (2019) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 142-146. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Сочинська Р..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого потенціалу у підлітковому віці. В даній статті проаналізовано емпіричні дані дослідження творчого потенціалу підлітків, також досліджували вплив гендерного показника на розвиток творчості. У наш час глибше усвідомлюється те, що саме творчість є найважливішою складовою життя особистості взагалі та її професійного успіху зокрема.
Особистість розкривається через свою творчість, тобто вона володіє певними можливостями (потенціями), що становлять її здатність до творчості. Нашому суспільству потрібна більш творча та активна молодь, яка матиме високий рівень інтелектуального та творчого потенціалу, зможе швидко адаптуватися до умов життя та орієнтуватися у швидкому інформаційному полі, до самостійного, творчого рішення саморозвитку проблеми.
Одним із найважливіших завдань психологічної науки на сучасному етапі розвитку є вирішення проблеми формування творчої особистості, адже формування у людей творчого способу мислення є соціальною необхідністю. Нові умови і перспективи розвитку суспільства, загальні тенденції науково-технічного й економічного прогресу висувають все нові й нові вимоги до підготовки підростаючого покоління, що стане в майбутньому запорукою успішного існування людської спільноти.

Item Type: Article
Additional Information: Сочинська Р.П. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ / Р.П.Сочинська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 13. - С. 142-146.
Uncontrolled Keywords: творчий потенціал, новоутворення, підліток, почуття дорослості, креативність, розумові процеси, оригінальність, творчість
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Divisions: Інститут психології та педагогіки
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 17 Apr 2020 18:00
Last Modified: 22 Apr 2020 15:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/102

Actions (login required)

View Item View Item