Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ

Сочинська Р.П. (2019) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 142-146. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Сочинська Р..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого потенціалу у підлітковому віці. В даній статті проаналізовано емпіричні дані дослідження творчого потенціалу підлітків, також досліджували вплив гендерного показника на розвиток творчості. У наш час глибше усвідомлюється те, що саме творчість є найважливішою складовою життя особистості взагалі та її професійного успіху зокрема.
Особистість розкривається через свою творчість, тобто вона володіє певними можливостями (потенціями), що становлять її здатність до творчості. Нашому суспільству потрібна більш творча та активна молодь, яка матиме високий рівень інтелектуального та творчого потенціалу, зможе швидко адаптуватися до умов життя та орієнтуватися у швидкому інформаційному полі, до самостійного, творчого рішення саморозвитку проблеми.
Одним із найважливіших завдань психологічної науки на сучасному етапі розвитку є вирішення проблеми формування творчої особистості, адже формування у людей творчого способу мислення є соціальною необхідністю. Нові умови і перспективи розвитку суспільства, загальні тенденції науково-технічного й економічного прогресу висувають все нові й нові вимоги до підготовки підростаючого покоління, що стане в майбутньому запорукою успішного існування людської спільноти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сочинська Р.П. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ / Р.П.Сочинська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 13. - С. 142-146.
Ключові слова: творчий потенціал, новоутворення, підліток, почуття дорослості, креативність, розумові процеси, оригінальність, творчість
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Квіт 2020 18:00
Останні зміни: 22 Квіт 2020 15:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/102

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу