Пустовіт Г.П. (2023) ПАРАДИГМАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОНСТРУКТ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ УЧНІВ: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ УРОК. Нова педагогічна думка, 2023 (№2): 114. pp. 64-70. ISSN 2520-6427
|
Text
Пустовіт, 2023, Нова пед.думка.pdf Download (702kB) | Preview |
Abstract
На основі аналізу сучасної педагогічної теорії і практики закладів базової освіти, в контексті впровадження Нової української школи схарактеризовано парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів та розкрито наукові підходи, провідні ознаки, універсальні структури уроків, типологію та основні варіанти їхньої організації. Доведено необхідність зміни освітньої парадигми на гуманну, особистісно та діяльнісно спрямовану за змістом, дитиноцентрично, компетентнісно орієнтовану та соціально значущу з метою формування не лише інтелекту, але й морально-духовного світу учня, його самоактуалізації та самореалізації.
Окреслено специфіку застосування у межах практико-орієнтованого уроку базової школи чотирьох груп інтерактивних технологій. Взявши за основу залежність між зростанням ступеня самостійності учнів в освітній, виховній, розвивальній, соціалізуючій діяльності та зменшенням відповідної педагогічної допомоги керівництва у її здійсненні з боку вчителя, обґрунтовано класифікацію рівнів їхньої творчої спільної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Пустовіт Г. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико-орієньований урок / Г.Пустовіт // Нова педагогічна думка. - 2023. - №2 (114). - С. 64-70. |
Uncontrolled Keywords: | парадигмально-методичний конструкт, практико-орієнтований урок, парадигма, Нова українська школа, дитиноцентризм, суб’єкт-суб’єктні взаємини, компетентність |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Depositing User: | Ірина Гаврилюк |
Date Deposited: | 30 Oct 2024 10:58 |
Last Modified: | 30 Oct 2024 10:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14743 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |