Елементи, в яких тема (за УДК): "377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (42)
- 3 Суспільні науки (42)
- 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля (42)
- 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта (42)
- 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля (42)
- 3 Суспільні науки (42)
B
Babiy S. та Bezkorovaina O. та Matviienko O. та Petko S. та Ternopilska V. та Soichuk R. та Stanislavchuk N. (2019) ENTREPRENEURSHIP MODEL OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF ACTUARIES IN CANADA. Journal of Entrepreneurship Education, 2019 (3): Vol. 22. с. 1-6. ISSN 1098-8394
Bezkorovaina O. та Ovsiienko L. та Pet'ko L. та Soichuk R. та Turchynova G. та Stanislavchuk N. (2019) ENTREPRENEURSHIP EDUCATION OF FUTURE TRAVEL MANAGERS. Journal of Entrepreneurship Education, 2019 (22(6)). с. 1-6. ISSN 1098-8394
L
Lytvyn A. та Lytvyn V. та Rudenko L. та Pelekh Y. та Dіdenko O. та Muszkieta R. та Zukow W. (2020) Informatization of technical vocational schools: Theoretical foundations and practical approaches. Education and Information Technologies, 2020 (№ 25). с. 583-609.
А
Абрамович О.В. та Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВІДНОСИН У ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 9-10.
Б
Бурмака П.В. та Сингаївський Д.В. (2017) МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПТНЗ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 20-21.
Бірук Н.П. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 3-5.
В
Виткалов В.Г. та Куклінська В.В. (2020) ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ І ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГАЛУЗІ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.35). с. 133-138. ISSN 2518-1890
Г
Гарлайчук О.В. (2020) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАВСЬКО-ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СКРИПАЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 5-10.
Голя Г.М. (2023) ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЙ ВИКЛАДАЧІВ ЛУЦЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УЧИЛИЩА. Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання, 2023. с. 118-121.
Горкуненко П.П. та Радько Н.Г. (2021) ОРГАНІЗАЦІЙНІ, ДИДАКТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВІДОКРЕМЛЕНОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ «САРНЕНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 20-23.
Гурський І.В. та Сингаївський Д.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» НА ОСНОВІ ТРАДИЦІЙ РІДНОГО КРАЮ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 14-19.
Д
Добей В.С. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧІВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. [Магістерська робота]
Дупак Н.В. (2022) АНАЛІЗ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 22-28.
К
Карплюк А.В. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ПЛАТФОРМІ CLASS ROOM В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. [Магістерська робота]
Кобилянська К.О. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 222-228.
Козенюк М. та Кулакова Л.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 58-61.
Козюбчик Д.В. та Симонович Н.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ІНІЦІАТИВНОСТІ ТА ПІДПРИЄМЛИВОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 19-23.
Колядич І.І. та Безрук Л.Г. (2016) СОЦІОКУЛЬТУРНІ ВИМІРИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 24-28.
Колібек Ю.А. (2020) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ЧИТАННІ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 103-106.
Кухарська Я.А. та Виткалов В.Г. (2019) ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ СФЕРИ ДОЗВІЛЛЯ У КОЛЕДЖІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 252-253.
М
Мойсеєць К.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ). Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 35-39.
Мороз О.П. та Янцур М.С. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНО- ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 23-26.
Н
Найда Р. (2022) СИСТЕМНО-ЦІЛІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 171-179. ISSN 2411-4553
Наумов М.О. ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. [Магістерська робота]
О
Оніщук О.І. та Фещук Ю.В. (2017) РОЗВИТОК ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ В УЧНІВ ПРОФЕСЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА ПРОФЕСІЄЮ “СТОЛЯР БУДІВЕЛЬНИЙ” З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНОЇ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 109-110.
П
Палаженко О.П. та Пахомов Д.В. (2019) УРОК МУЗИКИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО СМАКУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2019 (Вип.11). с. 116-118. ISSN 2522-1590
Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553
Р
Рибачек С. та Шліхта Г.О. (2022) ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 95-98.
Романишина О. та Шліхта Г.О. (2020) КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 195-196.
Романовська О.Ю. та Остапчук Н.О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ РАСТРОВОЇ ГРАФІКИ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 104-105.
С
Савчук Ю.В. ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ОПРАЦЮВАННЯ ДІЛОВОЇ ГРАФІКИ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. [Магістерська робота]
Самолюк Г.К. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. [Магістерська робота]
Середа Р.І. та Янцур М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ВПРАВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 134-135.
Сироєжко Д. та Безкоровайна О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 146-150.
Скабяк Я.М. та Цюлюпа Н.Л. (2021) ВІДДІЛ ДУХОВИХ ТА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ КАЛУСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПРИКАРПАТТЯ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2021: Вип. 13. с. 78-81.
Ступницька А. та Конончук А. та Білецька О.Д. (2021) ДОВІРА ЯК ОСНОВНА ФОНОВА ПЕРЕДУМОВА ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 125-129.
Сіранчук В.О. РОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. [Магістерська робота]
Т
Трачук Л.Д. та Гоменюк Я.Ю. (2023) ЕВОЛЮЦІЯ ТУЛЬЧИНСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ КУЛЬТУРИ В ІСТОРІЇ ЖАНРУ ДУХОВОЇ МУЗИКИ НА ПОДІЛЛІ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2023: Вип.15.
Ф
Фещук Ю.В. та Боюка Ю.І. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 69-72.
Ш
Широких А.О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЮНАКІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Вектори психології-2020, 2020. с. 13-46.
Ю
Юзик О.П. (2023) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ УНІВЕРСИТЕТСЬКІ СТУДІЇ (ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ). [Навчальні матеріали]
Юзик О.П. (2023) СИЛАБУС. [Навчальні матеріали]