ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Пустовіт Г.П. and Баліка Л.М. and Петренко І. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. pp. 37-48. ISSN 2411-4553

[img] Text
Пустовіт Г., Баліка Л., Петренко І..pdf

Download (4MB)

Abstract

У статті визначено низку провідних теоретичних конструктів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі як закладі фахової передвищої освіти, серед яких: парадигмальний конструкт професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів, що передбачає зміну традиційної моно парадигми передвищої педагогічної освіти на поліпарадигму, в основі якої декілька рівнів її побудови у найближчій перспективі; інноваційний конструкт, що передбачає логічну єдність гуманістичного, системного, особистісно орієнтованого, особистісно діяльнісного та компетентнісного підходів, співпрацю викладачів і здобувачів освіти, забезпечення їхньої готовності до визначення і слідування ієрархії особистісних освітніх інноваційних цілей; потенціал закладу передвищої педагогічної освіти як актуальний конструкт професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, що передбачає вдосконалення творчого освітнього середовища педагогічного коледжу; формування людини з новим типом мислення у процесі впровадження Нової української школи як незаперечно важливий конструкт, що актуалізує проблему докорінної перебудови освітнього процесу професійної підготовки учителів; компетентнісний конструкт, що актуалізує завдання набуття майбутніми вчителями початкових класів професійних компетентностей; психолого-педагогічний конструкт, що відзначається якнайширшим використанням здобутків психології й педагогіки в освітній практиці.

Item Type: Article
Additional Information: Пустовіт Г. Теоретичні конструкти професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі як закладі фахової передвищої освіти / Г.Пустовіт, Л.Баліка, І.Петренко // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 2. - С. 37-48.
Uncontrolled Keywords: теоретичні конструкти, фахова передвища освіта, професійно-педагогічна підготовка, майбутні учителі початкових класів, педагогічний коледж
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 18 Jun 2024 09:52
Last Modified: 18 Jun 2024 09:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13782

Actions (login required)

View Item View Item