Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І.Ф. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553

[img] Текст
Пустовіт Г., Баліка Л., Петренко І..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

У статті визначено низку провідних теоретичних конструктів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі як закладі фахової передвищої освіти, серед яких: парадигмальний конструкт професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів, що передбачає зміну традиційної моно парадигми передвищої педагогічної освіти на поліпарадигму, в основі якої декілька рівнів її побудови у найближчій перспективі; інноваційний конструкт, що передбачає логічну єдність гуманістичного, системного, особистісно орієнтованого, особистісно діяльнісного та компетентнісного підходів, співпрацю викладачів і здобувачів освіти, забезпечення їхньої готовності до визначення і слідування ієрархії особистісних освітніх інноваційних цілей; потенціал закладу передвищої педагогічної освіти як актуальний конструкт професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, що передбачає вдосконалення творчого освітнього середовища педагогічного коледжу; формування людини з новим типом мислення у процесі впровадження Нової української школи як незаперечно важливий конструкт, що актуалізує проблему докорінної перебудови освітнього процесу професійної підготовки учителів; компетентнісний конструкт, що актуалізує завдання набуття майбутніми вчителями початкових класів професійних компетентностей; психолого-педагогічний конструкт, що відзначається якнайширшим використанням здобутків психології й педагогіки в освітній практиці.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г. Теоретичні конструкти професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі як закладі фахової передвищої освіти / Г.Пустовіт, Л.Баліка, І.Петренко // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 2. - С. 37-48.
Ключові слова: теоретичні конструкти, фахова передвища освіта, професійно-педагогічна підготовка, майбутні учителі початкових класів, педагогічний коледж
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Черв 2024 09:52
Останні зміни: 05 Лист 2024 12:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13782

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу