ТРАСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Шимко О.В. and Веретін Л.С. (2022) ТРАСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 42-43.

[img]
Preview
Text
Шимко, Веретін.pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Шимко О. В. Трансформація споживчої поведінки та моделей управління маркетингом в умовах цифрової економіки / О. В. Шимко, Л. С. Веретін // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 42-43.
Uncontrolled Keywords: споживча поведінка, управління маркетингом, цифрова економіка
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 28 Apr 2023 12:18
Last Modified: 28 Apr 2023 12:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11158

Actions (login required)

View Item View Item