Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: B | C | K | M | P | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ч | Ш | Щ | Ю | Я
Число елементів на цьому рівні: 268.

B

Britchenko I. та Kniazevych A. (2015) THE BASES OF FUNCTIONING AND DEVELOPMENT OF INNOVATIVE INFRASTRUCTURE OF UKRAINE = ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ. Икономически изследвания, 2015 (№ 4). с. 43-66.

C

Cherchyk L. та Shershun M. та Khumarova N. та Mykytyn T. та Cherchyk A. (2019) ASSESSMENT OF FOREST ENTERPRISES’ PERFORMANCE: INTEGRATING ECONOMIC SECURITY AND ECOLOGICAL IMPACT. Entrepreneurship and Sustainability Issues, 2019 (Vol. 6): (4). с. 1784-1797. ISSN 2345-0282 (online)

K

Kniazevych A. та Plysyuk T. (2017) CECHY REALIZACJI INNOWACYJNYCH PROCESÓW W ROLNICZO-PRZEMYSŁOWYM KOMPLEKSIE. Економіка, фінанси та управління: оцінка та перспективи розвитку, 2017. с. 51-53.

Knyazevich A.O. (2012) INVESTMENT ACTIVITY AGRICULTURAL ENTERPRISES ON THE MELIORATIVELAND. Marketing On the International Marketsof Commodities and Services: Global Aspects, 2012. с. 107-113.

M

Mykytyn T. THE EVOLUTION OF A FORMATION AND DEVELOPMENT OF SUSTAINABLE MARKETING. International Journal of New Economics and Social Sciences, 2017 (№1): (5). с. 1-7.

P

Pelekh O. та Yuskiv B. (2022) FACTORS OF ECONOMIC DEVELOPMENT: THEORETICAL APPROACHES / ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 5-10.

А

Андрощук М.С. та Дейнега І.О. та Куцевич Н.Д. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Фінансове регулювання зрушень у економіці України, 2017. с. 108-111.

Андрощук М.С. та Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2017) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ОСВІТНЬОМУ РИНКУ. Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях, 2017. с. 19-21.

Антонюк І.В. та Хижнякова Н.О. (2021) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обгрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 3-4.

Б

Баранецька О.С. та Берташ Б.М. (2019) ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 7-9.

Баранецька О.С. та Щесюк С.В. (2017) КОМУНІКАЦІЯ В ТУРИЗМІ І ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 9-11.

Бенещук Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 23-24.

Бенещук Т.В. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 349-351.

Бенчук С.О. та Дейнега І.О. (2023) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ЦЕМЕНТУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 65-68.

Березюк Т.П. (2013) ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013: Вип. 21. с. 4-8.

Березюк Т.П. (2015) ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем. Волинські обереги, Рівне, с. 9-13.

Березюк Т.П. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МЕНЕДЖЕРІВ. Практична психологія у сучасному вимірі, 2018. с. 38-40.

Березюк Т.П. (2013) КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ТУРИЗМУ ЗА ФІНАНСОВИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, спіробітників і студентів, 2013: Вип. XIV. с. 12-13.

Березюк Т.П. (2012) ШОП-ТУРИЗМ: МОЖЛИВІСТЬ ПОЄДНАННЯ КОРИСНОГО З ПРИЄМНИМ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2012: Вип. XІІІ. с. 9-10.

Берташ Б.М. (2016) СІЛЬСЬКИЙ ТА ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЛАНОМІРНА СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ ТА ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 145-152. ISBN 978-617-601-157-6

Берташ Б.М. та Володимирець В.О. (2019) Відновлення палацово-паркових комплексів Рівненщини як бази внутрішнього та в'їздного екологічного і культурно-історичного туризму. Науково-інноваційний супровід збалансованого природокористування, 2019. с. 119-123.

Берташ Б.М. та Микитин Т.М. (2020) Cтратегія розвитку як складова Проекту організації території національного природного парку, охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів. Геологічне, гідрологічне та біологічне різноманіття Полісся, 2020. с. 188-192.

Берташ Б.М. та Микитин Т.М. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ "SHTETLE ROUTES. ОБ'ЄКТИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ В ТРАНСКОРДОННОМУ ТУРИЗМІ" ЯК СПОСІБ ЗБЕРЕЖЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ. Наукові записки Рівненського обласного краєзнавчого музею, 2018 (Вип.16). с. 14-17.

Бершадський А.О. та Машта Н.О. (2020) АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, ОРІЄНТОВАНИХ НА ВИДАВНИЦТВО ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 3-5.

Бобровський А.Л. та Рибачук Т.Л. (2016) НЕОБХІДНІСТЬ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 105-114. ISBN 978-617-601-157-6

Бондарчук М.І. та Пляшко О.С. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ХАРЧОВИХ ПОТРЕБ УКРАЇНЦІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 51-52.

Брітченко І.Г. та Князевич А.О. (2014) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами, організаціями, 2014. с. 39-40.

Брітченко І.Г. та Князевич А.О. (2014) РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ТУРИЗМУ. Туризм : реалії та перспективи сталого розвитку, 2014. с. 324-325.

Брітченко І.Г. та Князевич А.О. (2015) ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЗАКАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ. In: Теоретико-методологічні основи регулювання економічних процесів: від кризи до сталого розвитку. Центр навчальної літератури, Київ, с. 132-138. ISBN 978-966-2197-74-7

Брітченко І.Г. та Князевич А.О. (2015) СКЛАДОВІ РИНКУ ІННОВАЦІЙ. Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах, 2015. с. 21-24.

Брітченко І.Г. та Князевич А.О. (2014) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 39-40.

Брітченко І.Г. та Князевич А.О. (2015) МОДЕРНИЗАЦИЯ ИННОВАЦИОННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ В ПРОЦЕССЕ КОНВЕРГЕНЦИИ С ЕС = MODERNIZATION OF INNOVATIVE INFRASTRUCTURE OF UKRAINE IN THE PROCESS OF CONVERGENCE WITH THE EU. Sustainable development, 2015 (№ 6): (27). с. 4-10.

Будзін Д.В. та Дейнега О.В. (2024) АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 41-46.

Бурич О.В. та Березюк Т.П. (2012) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ТУРИЗМІ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2012: Вип. XІІІ. с. 12-13.

В

Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.

Веремчук І.С. та Пашніна А.О. (2014) ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 42-44.

Вильчик А.А. та Дейнега І.О. (2023) МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 76-79.

Вильчик А.А. та Мединська Т.І. (2022) СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 5-6.

Вильчик А.А. та Пляшко О.С. (2022) ДОХОДИ ВІД МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: АЛЬТЕРНАТИВИ ОПОДАТКУВАННЯ У ФІЗИЧНИХ ОСІБ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 15-17.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2016) МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ НА РИНКУ ПОСЛУГ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 195-200. ISBN 978-617-601-157-6

Вітошко А.С. МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ: СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ (НА ПРИКЛАДІ МІЖКУЛЬТУРНИХ КОНТАКТІВ УКРАЇНИ ТА ТУРЕЧЧИНИ). [Бакалаврська робота]

Г

Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.

Герасименко О.О. та Дейнега О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 244-246.

Головiй О.В. та Бучковська О.Ю. (2019) СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО СТРУКТУРИ ІНФОРМАЦІЙНОГО РИНКУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 15-16.

Гром'яка І. та Дейнега І.О. (2020) ПОТЕНЦІАЛ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 349-350.

Гуткевич С.О. та Князевич А.О. (2010) АГРОКОНСАЛТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука і інновації – 2010, 2010 (Ч. 4). с. 3-5.

Гіс І. та Дейнега О.В. (2023) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ В РЕГІОНІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 175-180.

Д

Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЦІЛЬОВОГО РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Економіка та управління: сучасний стан та перспективи розвитку, 2017: Ч.1-3. с. 813-815.

Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського, 2017 (Вип. 3): Ч. 2. с. 71-77.

Дейнега І.О. та Бенещук Т.В. (2018) УМОВИ ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ НА ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИХ ПІДПРИЄМСТАХ У БУДІВНИЦІТВІ. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 2018. с. 97-99.

Дейнега І.О. та Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Трофімчук О.Р. (2022) РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВИКЛИКІВ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 49-55.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Цип’ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2023 (Вип. 2). с. 54-59.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Цип’ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2023 (Вип. 2). с. 54-59.

Дейнега І.О. та Кратт О.А. (2016) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 153-155.

Дейнега І.О. та Кратт О.А. (2016) ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЛЕКСА МАРКЕТИНГА В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСЬКОЙ СРЕДЕ НА РЫНКЕ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 200-2007. ISBN 978-617-601-157-6

Дейнега І.О. та Якубовська Н.В. (2024) ПЕРСПЕКТИВНІ ОЦІНКИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ АГРОБІЗНЕСУ. Український журнал прикладної економіки та техніки, 2024 (№1): Т.9. с. 78-83.

Дейнега О.В. (2019) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 4.0. Економіка та суспільство, 2019 (Вип.20). с. 199-208.

Дейнега О.В. та Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 31-34.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2018) ЕНТРОПІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика., 2018 (892). с. 56-63.

Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2017) МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ. Економіка та управління: сучасний стан та перспективи розвитку, 2017: Ч.1-3. с. 816-819.

Дейнега О.В. та Почтовюк А.Б. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КРАЇНИ ТА РЕГІОНУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 156-158.

Дейнега О.В. та Робейко К.Г. (2018) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 2018. с. 99-100.

Дейнега О.В. та Трофімчук О.Р. (2022) СПЕЦИФІКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 7-8.

Дем'янчук А.О. та Князевич А.О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ РИЗИКІВ ТА НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами, організаціями, 2014. с. 4-5.

Дем’янюк О.О. та Дейнега О.В. (2023) СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ТА СВІТОВА ПРАКТИКА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 94-96.

Димченко Н.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, ЯК МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 24-25.

Димченко Н.С. (2016) ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 232-237. ISBN 978-617-601-157-6

Дмитрук Д.М. та Пляшко О.С. (2023) БЮДЖЕТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 180-182.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2016) УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 132-133.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2017) МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 25-27.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2017) МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ. Туристичні та країнознавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 17-20.

Дупак Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 27-30.

Дупак Н.В. (2021) ТЕOРЕТИКO-МЕТOДOЛOГІЧНІ ЗАСАДИ ПРOФЕСІЙНOЇ ПІДГOТOВКИ БАКАЛАВРІВ ГOТЕЛЬНO-РЕСТOРАННOЇ СПРАВИ У КOНТЕКСТІ ЄВРOІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРOЦЕСІВ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 14-19.

Дучинська А.С. та Хижнякова Н.О. (2014) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 48-49.

Ж

Жайворон А.І. та Щесюк С.В. (2017) ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ ВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 27-30.

Жифарський Д.С. та Дейнега І.О. (2023) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 103-106.

Журавльова С.П. (2016) НАРОДНИЙ КОМІСАРІАТ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ У 1921 – 1922 РР. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2016 (Вип.27). с. 47-50. ISSN 2519-1942

З

Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2020) СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 28-30.

Заглинська Л.В. та Лукомська О.І. (2022) КРИЗА СПОЖИВАЦЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК СИСТЕМНА КРИЗА ЧИННОЇ ПАРАДИГМИ СУСПІЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 21-23.

Захожа Т.О. та Дейнега І.О. (2017) РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, МОЖЛИВОСТІ ТА ВИДИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 30-32.

К

Казначеєва Л.М. та Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. та Глущук О.Г. та Тюска В.Б. (2020) Методичний посібник до виконання кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальність 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»). [Навчальні матеріали]

Кибукевич С.Ю. та Пляшко О.С. (2024) ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНЦІВ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 139-141.

Кибукевич С.Ю. та Хомич С.В. (2023) АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «РОКИТНІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 17-19.

Князевич А.О. (2013) ІННОВАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЕЛЕМЕНТ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ. Актуальні питання економічних наук, 2013. с. 84-86.

Князевич А.О. (2013) ІННОВАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНИ: МІЖНАРОДНА ОЦІНКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ. Економіка і держава, 2013 (№ 8). с. 9-12.

Князевич А.О. (2013) МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ СКЛАДОВИХ ЕЛЕМЕНТІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. Економіка. Фінанси. Право, 2013 (№ 9). с. 9-13.

Князевич А.О. (2013) ГЛОБАЛЬНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНДЕКС – ОЦІНКА ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ. Вісник Тернопільського національного економічного університету, 2013 (№ 2). с. 142-148.

Князевич А.О. (2013) РЫНКИ УСЛУГ В СОСТАВЕ ИННОВАЦИОННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ СТРАНЫ. Инфраструктурные отраслиэкономики: проблемы и перспективыразвития, 2013. с. 70-73.

Князевич А.О. (2013) НАЦІОНАЛЬНА ІННОВАЦІЙНА СИСТЕМА УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ. Теорія і практика забезпечення ефективного розвитку суб’єктів ринку, 2013. с. 202-203.

Князевич А.О. (2014) СОФТИЗАЦІЯ І СЕРВІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ КРАЇНИ. Економіка і держава, 2014 (№ 4). с. 23-27.

Князевич А.О. (2014) ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ НА ШЛЯХУ ДО СТАНОВЛЕННЯ СУСПІЛЬСТВА, ЗАСНОВАНОГО НА ЗНАННЯХ. Ефективна економіка, 2014.

Князевич А.О. (2018) УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ. Інше. Волинські обереги, Рівне.

Князевич А.О. (2011) РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В РЕАЛІЗАЦІЇ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ. Комунікативний менеджмент, 2011. с. 64-67.

Князевич А.О. (2011) СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ДЕРЖАВНА ПОЛІТИЧНА ІДЕОЛОГІЯ У ГАЛУЗІ УПРАВЛІННЯ КАДРАМИ. Державне управління та місцеве самоврядування : актуальні проблеми та шляхи їх вирішення, 2011. с. 121-122.

Князевич А.О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЕЙ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ СТАДІЯМИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПІДПРИЄМСТВ. Економічні та екологічні механізми розвитку України та її регіонів, 2012 (Т.XIII): Вип. 247. с. 109-113.

Князевич А.О. (2012) УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА. Вісник Запорізького національного університету, 2012 (№ 2): (14). с. 21-25. ISSN 2414-9594

Князевич А.О. (2012) ЦІННОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ. Інформаційна культура в сучасному світі, 2012: Вип. 1. с. 47.

Князевич А.О. (2012) РОЛЬ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ КРИЗИ. Економіка: сучасний стан та перспективи розвитку, 2012 (Ч. ІІ). с. 61-63.

Князевич А.О. (2012) УПРАВЛІННЯ СТАДІЯМИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник Ужгородського університету, 2012: Вип. 2(36). с. 140-143.

Князевич А.О. (2015) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І КОРПОРАТИВНА ЕТИКА СУБ'ЄКТІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. Економічна теорія : еволюція парадигми та революційні гіпотези, 2015. с. 67-68.

Князевич А.О. (2015) ВПЛИВ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : європейській вектор – нові виклики та можливості, 2015. с. 178-179.

Князевич А.О. (2015) РИНОК ІННОВАЦІЙ У СКЛАДІ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ КРАЇНИ. Маркетинг и менеджмент інновацій, 2015 (№ 3). с. 129-139.

Князевич А.О. (2016) ІННОВАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА В КОНТЕКСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 3). с. 194-199.

Князевич А.О. (2016) ФОРМИРОВАНИЕ И ФУНКЦИОНИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ. Інше. Волинські обереги, Рівне.

Князевич А.О. (2017) МОДЕЛЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКІВ ІННОВАЦІЙ У СКЛАДІ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ КРАЇНИ. Економіка і держава, 2017 (№ 3). с. 51-55.

Князевич А.О. (2017) РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ У СКЛАДІ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ КРАЇНИ. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації, 2017: Вип. 27. с. 40-41.

Князевич А.О. та Брітченко І.Г. (2013) СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ КРАЇНИ. Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління, 2013 (Вип. 3): (65). с. 68-73. ISSN 2308-104Х

Князевич А.О. та Брітченко І.Г. (2014) МОДЕЛЬ ОПТИМІЗАЦІЇ РОЗПОДІЛУ РЕСУРСІВ ПРИ НАЯВНОСТІ ДЕФІЦИТУ. Інформатика та системні науки (ІСН-2014), 2014. с. 150-153.

Князевич А.О. та Брітченко І.Г. (2015) КЛАСТЕРНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ КРАЇНИ. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 (Ч. 2): Вип. 2(4). с. 24-28.

Князевич А.О. та Гуткевич С.О. (2010) РОЛЬ АГРОКОНСАЛТИНГУ В РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України, 2010. с. 90-91.

Князевич А.О. та Гуткевич С.О. (2011) УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МЕЛІОРОВАНИХ ЗЕМЛЯХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Участь молоді в розвитку економіки та суспільства України, 2011 (Ч. 1). с. 14-16.

Князевич А.О. та Костюкович І.Д. (2011) КОНТРОЛЬ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ЙОГО СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ. Нові напрями в менеджменті, 2011. с. 49-51.

Князевич А.О. та Крайчук О.В. (2013) СТАНОВЛЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Економіка. Фінанси. Право, 2013 (№ 10). с. 15-18.

Князевич А.О. та Крайчук О.В. (2011) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ Й ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ АПК. Ефективна економіка, 2011: Вип. 2.

Князевич А.О. та Крайчук О.В. (2011) МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ. Інше. О. Зень, Рівне.

Князевич А.О. та Крайчук О.В. (2017) МОДЕЛІ НАЦІОНАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙНИХ СИСТЕМ. Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі, 2017. с. 178-179.

Князевич А.О. та Крайчук О.В. (2016) МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ МИНИМИЗАЦИИ ДЕФИЦИТНОСТИ ФИНАНСОВОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СУБЪЕКТОВ ИННОВАЦИОННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ = MATHEMATICAL MODELING OF THE MINIMIZE THE DEFICIENCY OF FINANCIAL PROVISION OF ACTIVITY OF SUBJECTS OF INNOVATIVE INFRASTRUCTURE. Економіка і держава, 2016 (№ 1). с. 40-43.

Кокора І.О. та Бобровський А.Л. (2019) СТАН ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 19-22.

Королюк В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 105-106.

Королюк М.Р. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПІДПРИЄМСТА. [Магістерська робота]

Корчакова Н.В. (2022) ВПЛИВ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 26-28.

Коханевич Т.П. (2021) УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 139-141.

Коханевич Т.П. (2021) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 68-69.

Коханюк М. та Дейнега І.О. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МІСЦЕВОГО РИНКУ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ВЕГЕТАРІАНЦІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 141-144.

Коханюк М.І. та Дейнега І.О. (2023) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 111-115.

Коханюк М.І. та Якубовська Н.В. (2022) МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 133-135.

Кубова В.В. та Ступницька Н.І. (2019) АЛГОРИТМ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКА ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 111-113.

Кінда В.В. та Сяський В.А. та Турбал Ю.В. (2021) АНАЛІЗ ПІРАМІДАЛЬНОГО МЕТОДУ ЕКСТРАПОЛЯЦІЇ ТА МЕТОДІВ ЕКСПОНЕНЦІЙНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯ ДЛЯ КОРОТКОСТРОКОВОГО ПРОГНОЗУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 33-35.

Л

Левчишин В.О. та Марценюк В.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРАКТИКИ ДОРАДНИЦТВА В АГРОМАРКЕТИНГУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 45-47.

Липінська Т.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗА УМОВ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 41-45.

Лисиця А.В. (2020) ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОАКТИВОВАНИХ ВОДНИХ РОЗЧИНІВ В АГРОВИРОБНИЦТВІ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2020. с. 121-124.

Лисиця А.В. (2021) ПОШУК НОВИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ДЕЗІНФЕКЦІЇ ПРИ ОРГАНІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 263-268.

Лукомська О.І. (2016) ЗНАЧЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ АГРОБІЗНЕСУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 33-42. ISBN 978-617-601-157-6

Лісова С.В. (2021) ОCОБЛИВОCТІ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕCІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ГОТЕЛЬНО-РЕCТОРАННОЇ CПРАВИ В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 33-39.

М

Мальчик М.В. та Романів О.Я. та Трусова Т.О. (2016) ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ У СІЛЬСЬКОМУ ЗЕЛЕНОМУ ТУРИЗМІ УКРАЇНИ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 59-61.

Мартинчук С. (2019) НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА У ВОЛИНСЬКІЙ ГУБЕРНІЇ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.2. с. 3-13. ISSN 2519-1942

Мартинчук С. (2015) ОСНОВНІ ПРОМИСЛОВІ ЗАКЛАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2015 (Вип.26). с. 20-22. ISSN 2519-1942

Мартинчук С. (2017) ДЖЕРЕЛА З ІСТОРІЇ ПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ КІНЦЯ ХVІІІ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2017 (Вип.29). с. 236-244. ISSN 2519-1942

Мартинюк В.О. та Зубкович І.В. (2023) ЛАНДШАФТНО-ЛІМНОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЗЕРА ДОЛЬСЬКЕ ДЛЯ РЕКРЕАЦІЙНИХ ПОТРЕБ. Природнича освіта та наука, 2023 (Вип.1). с. 87-95. ISSN 2786-9113 (Online) ISSN 2786-9105 (Print)

Мартинюк Н.А. та Крайчук С.О. (2021) ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО САЙТУ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 54-55.

Мартинюк Р.В. та Орлов О.Г. (2014) ПЕРСПЕКТИВИ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДП «АВІКОМ РІВНЕ»). Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 59-60.

Марченко В.М. та Петрівський Я.Б. та Власенко А.С. (2023) СУЧАСНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА. Via Economica, 2023 (Вип. 3). с. 75-82.

Матвіїв І.Р. та Хомич С.В. (2023) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОНЕТИЗАЦІЇ DIGITAL МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 120-124.

Матусевич К.М. (2017) ПЕРВІСНИЙ РОЗВИТОК МОНЕТАРИЗМУ. Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії, 2017. с. 143-145.

Машта Н.О. (2010) ОЦІНКА КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ ВИРОБНИЦТВА ВАТ "ДУБНОМОЛОКО". Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Економіка та менеджмент, 2010: Вип. 3-4. с. 99-105.

Машта Н.О. та Жданюк В.В. та Паш Р.М. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я = THE ORGANIZATION OF PROTECTION THE RIGHTS OF HEALTHCARE CONSUMERS AS A FUNCTION OF MANAGING THE MEDICAL INSTITUTION. Економіка і суспільство, 2022 (42). ISSN 2524-0072

Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ АСПЕКТІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 58-61.

Мельник О.М. та Дейнега І.О. (2020) ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020: Ч. 2. с. 176-178.

Мельничук Ю.В. та Юськів Б.М. (2021) СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 158-163.

Микитин Т.М. (2017) ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМИ ПРИРОДНИМИ ПАРКАМИ. Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії, 2017. с. 193-195.

Микитин Т.М. (2020) ПРОЕКТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ СТЕЖОК У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. In: Беларусь – Украина: многовекторные направления развития туризма в регионах. ПолесГУ, Пинск, с. 95-102. ISBN 978-985-516-609-3

Микитин Т.М. (2019) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Збалансоване природокористування, 2019 (№4). с. 100-106.

Микитин Т.М. (2019) МАРКЕТИНГ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ ТА ОБ’ЄДНАНІ ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ. Збалансоване природокористування, 2019 (№ 3). с. 37-41.

Микитин Т.М. (2015) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИРОЩУВАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР НА ПОЛІССІ. Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету, 2015 (№1): (35). с. 102-105.

Микитин Т.М. та Берташ Б.М. (2017) РОЗВИТОК ТУРИЗМУ ПО ШТЕТЛАХ ВОЛИНІ. Минуле і сучасне Волині та Полісся. Любомль та Любомльщина в українській та європейській історії, 2017 (Вип.63). с. 61-67.

Микитин Т.М. та Сивий Р.П. (2018) ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРИРОДООХОРОННИХ ЗАХОДІВ ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2018. с. 300-303.

Муляр О.С. та Берташ Б.М. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТІВ РОЗВИТКУ ГРОМАД ЯК ПЛАНОМІРНА СКЛАДОВА ЇХ ЕКОНОМІЧНОГО РОСТУ. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020 (Ч.2). с. 84.

Н

Нікітенко О.І. та Хомич С.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РЕЛОКОВАНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 27-30.

О

Овдійчук Т.І. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. [Бакалаврська робота]

Олексієвець Т.І. та Стрільчук Р.М. (2023) ТРАНСКОРДОННИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 127-130.

Орлов О.Г. (2013) СТАНОВЛЕННЯ МОДЕЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 254-256.

Орлов О.Г. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКОГО РІШЕННЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 64-65.

П

Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 167-169.

Панюк Т.П. (2017) ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІД ВПЛИВОМ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Актуальні питання культурології, 2017 (Вип.17). с. 117-122. ISSN 2415-802X

Пашинська В.А. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ (на прикладі ТОВ «ВЕЛЛ-ІНВЕСТ»). [Магістерська робота]

Пашинська В.А. та Берташ Б.М. (2019) Особливості підходів до визначення сутності асортиментної політики підприємства та основні фактори, що впливають на її формування. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. с. 258-261.

Пелех О.Б. (2019) ЗАВДАННЯ СТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ. Агросвіт, 2019 (№ 23). с. 62-72.

Пелех О.Б. (2018) ЕВОЛЮЦІЯ ПОГЛЯДІВ НА ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: НОВІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Бізнесінформ, 2018 (№ 7). с. 8-14.

Пелех О.Б. (2018) СТРУКТУРНІ ЗРУШЕННЯ І ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ПРОЦЕСИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ СТРУКТУРНИХ ЗМІН В ЕКОНОМІЦІ. Бізнесінформ, 2018 (№ 3). с. 8-14.

Пелех О.Б. (2018) ЕВОЛЮЦІЯ ПОГЛЯДІВ НА ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРІЇ РОЗВИТКУ «ЗГОРИ». Бізнесінформ, 2018 (№ 5). с. 8-11.

Пелех О.Б. (2018) ЕВОЛЮЦІЯ ПОГЛЯДІВ НА ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ "ЗНИЗУ". Бізнесінформ, 2018 (№ 6). с. 8-15.

Пелех О.Б. (2018) ЧИННИКИ ЗМІНИ СТРУКТУРИ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ. Бізнесінфром, 2018 (№ 1). с. 28-34.

Пелех О.Б. (2018) ЗМІНИ У СТРУКТУРІ ВАЛОВОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ПРОДУКТУ І СУКУПНА ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ. Економіка і суспільство, 2018: Вип. 19. с. 197-208.

Пелех О.Б. (2018) СУТНІСТЬ, КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ Й ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ. Проблеми економіки, 2018 (№ 2): (36). с. 121-127.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВВП УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РОЗВИТКУ. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2019 (Ч. 2): Вип. 23. с. 60-65.

Пелех О.Б. (2019) СТРУКТУРНІ ЗМІНИ ТА ЗРУШЕННЯ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ: АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА. Інше. О. Зень, Рівне.

Пелех О.Б. (2020) СТРУКТУРНІ ДИСБАЛАНСИ ВВП З ПОГЛЯДУ ОПЛАТИ ПРАЦІ ТА ЇХ НАСЛІДКИ. Агросвіт, 2020 (№ 4). с. 65-69.

Пелех О.Б. (2020) МОДЕЛЬ СТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ТА СТРУКТУРНО-ТЕМПОРАЛЬНИЙ АНАЛІЗ. Економіка та держава, 2020 (№ 2). с. 85-89.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ СЕКТОРАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Теорія і практика управління в умовах суспільних викликів і трансформацій, 2019. с. 91-95.

Пелех О.Б. (2019) ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ. Проблеми формування та реалізації конкурентної політики, 2019. с. 95-97.

Пелех О.Б. (2021) ПРІОРИТЕТНІ ЗАСАДИ СТРУКТУРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Вісник соціально-економічних досліджень, 2021 (№1): (76). с. 33-45.

Пелех О.Б. (2017) СУТНІСТЬ І РОЛЬ СТРУКТУРНИХ ЗМІН В УМОВАХ ЕКОНОМІКИ, ЩО ТРАНСФОРМУЄТЬСЯ. Вісник Одеського національного університету. Економіка, 2017 (Вип.12): Т.22. с. 45-48.

Пелех О.Б. (2019) ДИНАМІКА ВВП УКРАЇНИ НА ТЛІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. In: Актуальні соціально- економічні проблеми держави і регіонів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 13-14 травня 2019 р., м.Покровськ, Донецький національний технічний університет.

Пелех О.Б. (2018) СТРУКТУРНІ ЗРУШЕННЯ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ (2000–2017 РР.). Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2018 (Ч. 2): Вип. 21. с. 61-67.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ЗМІН В ЕКОНОМІЦІ: ПРОПОЗИЦІЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ У ЗВЕДЕНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКАХ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ = ANALYSIS OF STRUCTURAL CHANGES IN THE ECONOMY: PROPOSAL AND USE OF RESOURCES IN CONSOLIDATED ACCOUNTS OF UKRAINE AND POLAND. Ефективна економіка, 2019 (№ 11). с. 1-18.

Пелех О.Б. (2018) ЦИКЛІЧНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І СТРУКТУРНІ ЗМІНИ В ЕКОНОМІЦІ = ECONOMIC DEVELOPMENT CYCLING AND ECONOMIC STRUCTURAL CHANGES. Причорноморські економічні студії, 2018 (Ч. 1): Вип. 27. с. 85-89.

Пелех О.Б. (2018) ДИНАМІКА МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН У СТРУКТУРІ ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ УКРАЇНИ = MICROECONOMIC CHANGES DYNAMICS IN THE UKRAINIAN GDP STRUCTURE. Ефективна економіка, 2018 (№ 11). с. 1-16.

Пелех О.Б. (2019) СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ І СТРУКТУРНО-ТЕМПОЛОГІЧНА АНАЛІТИКА = STRUCTURAL ANALYSIS AND STRUCTURAL-TEMPOLOGICAL ANALYTICS. Агросвіт, 2019 (№ 24). с. 66-70.

Пелех О.Б. (2018) СТРУКТУРНІ ЗМІНИ ВВП УКРАЇНИ З ПОЗИЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ ЗА ВИДАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ = UKRAINIAN GDP STRUCTURAL CHANGES IN TERMS OF EMPLOYMENT UPON THE TYPES OF ECONOMIC ACTIVITY. Інфраструктура ринку, 2018: Вип. 25. с. 128-134.

Пелех О.Б. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ВІД ПОЧАТКУ XXІ CТ. Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, 2021 (№1): (9). с. 371-385.

Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2018) ГРОШОВІ ПЕРЕКАЗИ МІГРАНТІВ У СТРУКТУРІ ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ УКРАЇНИ. Інвестиції: практика та досвід, 2018 (№ 22). с. 10-18.

Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2019) АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ЗМІН В ЕКОНОМІЦІ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ. Економіка та держава, 2019 (№ 3). с. 16-22.

Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2022) ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 5-10.

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 463-466.

Плисак В.Ю. та Пелех О.Б. (2022) ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ УКРАЇНИ НАПЕРЕДОДНІ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 59-62.

Плисюк Т.Г. та Князевич А.О. (2014) ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ РИЗИКАМИ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ КОМПЛЕКСІ. Сучасні кризові явища в економіці і проблеми облікового, контрольного і аналітичного забезпечення управління підприємством, 2014. с. 231-233.

Плисюк Т.Г. та Князевич А.О. (2014) ОБГРУНТУВАННЯ ПІДХОДІВ ДО ДИВЕРСИФІКАЦІЇ РИЗИКІВ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник соціально-економічних досліджень, 2014 (Вип. 2): (53). с. 119-123.

Пляшко О.С. (2022) СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 62-63.

Пляшко О.С. та Либак І.А. (2019) ВПЛИВ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Бізнесінформ, 2019 (6). с. 108-114.

Пляшко О.С. та Лібіховська Ю.О. (2022) КРЕДИТНА ПОВЕДІНКА ЯК РІЗНОВИД ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 80-81.

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 265-270.

Побережний В.Ю. та Пляшко О.С. (2023) ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ РОЗРАХУНКУ ТА ОБ'ЄКТ ОБЛІКУ В КОРИСТУВАЧА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 35-38.

Поліщук Н.В. та Крупич В.Р. (2021) ОСНОВИ ДИЗАЙНУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ФАХІВЦЯ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА). Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 62-69.

Посільська І. та Пелех О.Б. (2023) CИСТЕМА МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ АТ «ОЩАДБАНК». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 31-35.

Почтовюк О.Б. та Самборський І.О. та Андрощук М.С. (2016) РЕГІОНАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РИНКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 180-186. ISBN 978-617-601-157-6

Прилуцька О.І. КРЕАТИВНІ МАРШРУТИ РІВНЕНЩИНИ (НА ПРИКЛАДІ ПРОЄКТУ УКФ ТА АСОЦІАЦІЇ МІСТ УКРАЇНИ). [Магістерська робота]

Підцерковна Х.В. (2012) ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ “УРБАНІЗАЦІЯ”. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 187-188.

Пінчук К.П. та Заглинська Л.В. (2019) ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 52-54.

Р

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 75-76.

Романюк С.Б. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ОПТОВОМУ ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 92-94.

Романів О.Я. та Трусова Т.С. (2016) ЦІЛІ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ З УРАХУВАННЯМ ЕКОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 127-131.

Рубаха О.В. та Сяська О.В. (2014) УПРАВЛІНСЬКЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 65-66.

Рубель В.М. та Дейнега І.О. (2023) ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 139-141.

С

Савченко О.Р. (2020) ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 587-590.

Сагайчук К.Л. та Якубовська Н.В. (2023) РИНОК ПАЛЬНОГО: ОЛІГОПОЛІЯ ЧИ МОНОПОЛІСТИЧНА КОНКУРЕНЦІЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 141-144.

Сад М.О. та Шевчук О.А. (2022) Проблеми теплоенергетики в Україні та шляхи збереження теплоенергетичних ресурсів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 69-70.

Симонович Н.В. (2023) МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОГО ТА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 58-63.

Симонович Н.В. та Король О.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 80-84.

Сорокин С.Ю. та Сілкова Г.В. (2010) РЕГІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ЦЕНТРИ ТА ЇХ ЗАВДАННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 117-120.

Срібна Є.В. та Ступницька Н.І. (2021) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 84-88.

Сяська О.В. (2014) НІМЕЦЬКИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ВОДОКОРИСТУВАННЯМ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 27-28.

Сяська О.В. (2018) ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 2018 (№ 20). с. 279-287. ISSN 2224-8609

Сяська О.В. (2019) АНАЛІЗ ВПЛИВУ ДИНАМІКИ КОМУНАЛЬНИХ ТАРИФІВ В УКРАЇНІ НА ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 2019 (№ 24). с. 143-150. ISSN 2224-8609

Сяська О.В. (2018) ЕКОНОМІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ВКГ. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 2018 (№ 21). с. 287-296. ISSN 2224-8609

Сяська О.В. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№ 4): (95). с. 39-47. ISSN 2409-6873

Сяська О.В. (2013) АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ. Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент", 2013 (Вип.10): (38). с. 213-224.

Т

Тарасюк Я. та Дейнега О.В. (2023) ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОСТІ ТОВАРІВ НА ВИБІР СПОЖИВАЧІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 148-152.

Теселько Т.В. та Сяська О.В. (2014) НАЙЕФЕКТИВНІШИЙ СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ФІРМОЮ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 69-70.

Тимощук А.О. та Щесюк С.В. (2017) ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ІДЕЙ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 67-70.

Тимощук В.В. та Пелех О.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 46-49.

Токарчук А.В. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. [Бакалаврська робота]

Трибушиніна Ю.С. та Дейнега О.В. (2017) СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 70-72.

Троян С.С. (2011) УКРАЇНА У СИСТЕМІ СУЧАСНОГО ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА: СОЦІОПОЛІТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Панорама політологічних студій, 2011: Вип. 5-6. с. 29-40.

У

Удод К.С. "ЗЕЛЕНИЙ" ТУРИЗМ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ БЕРЕЗНІВЩИНИ). [Бакалаврська робота]

Урбанюк Н. та Дейнега О.В. (2023) СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПОШИРЕННЯ ПРОФЕСІЇ МАРКЕТОЛОГА НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ ПРАЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 153-155.

Ф

Федас Т.В. та Черніговець Т.І. (2019) ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ОПЕРАТОРІВ ЯК КОМПОНЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 70-73.

Х

Хижнякова Н.О. (2014) СУБ’ЄКТИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇХ ВЗАЄМОДІЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 72-73.

Хижнякова Н.О. (2012) ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 209-211.

Хижнякова Н.О. (2012) СУТНІСТЬ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ТА ЇХ РОЛЬ У ВИРІШЕННІ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ. Актуальні проблеми економіки, 2012 (№11): (137). с. 181-188.

Хижнякова Н.О. (2019) ПРИНЦИПИ АНАЛІЗУ ТА ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№4): (95). с. 31-38. ISSN 2409-6873

Хижнякова Н.О. (2006) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СФЕРИ САНІТАРНОГО ОЧИЩЕННЯ УКРАЇНИ. Науковий вісник, 2006: Вип.16.6. с. 273-278.

Хижнякова Н.О. (2014) СИСТЕМА СУБ’ЄКТІВ ПРИЙНЯТТЯ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В УКРАЇНІ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки", 2014 (Вип.6): Ч.4. с. 109-112.

Хижнякова Н.О. (2018) ВІДОБРАЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ У СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ. Економічний форум, 2018 (№1). с. 106-111.

Хижнякова Н.О. (2012) КЛАСИФІКАЦІЯ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Економічні науки. Серія “Економіка та менеджмент”, 2012 (Вип.9): (34). с. 211-225.

Хижнякова Н.О. (2014) ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТІВ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІНСЬКОГО ВПЛИВУ В УКРАЇНІ. Інноваційна економіка, 2014 (№6): (55). с. 180-185.

Хижнякова Н.О. (2014) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ФАКТОРІВ НА ПРИЙНЯТТЯ ЕКОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В УКРАЇНІ. Вісник Одеського національного університету. Серія "Економіка", 2014 (Т. 19): Вип. 2 (5). с. 25-29.

Хомич С.В. та Пляшко О.С. (2023) ВЕБСКРАПІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОБЛІКУ ЦІН ТА ДИНАМІЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 143-145.

Ч

Червук Р. та Дейнега І.О. (2023) ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 155-158.

Чехомський А.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 124-125.

Ш

Шевчук О.А. (2013) ЛЮДСЬКИЙ ЧИННИК ВИНИКНЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ СИТУАЦІЙ У ВИРОБНИЧОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2013: Вип. 6. с. 192-197.

Шершун М.Х. та Микитин Т.М. (2023) МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТ-ПЛАНІВ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ. Збалансоване природокористування, 2023 (№ 2). с. 20-26.

Шершун М.Х. та Микитин Т.М. та Івашинюта С.В. та Діковицький В.М. (2023) SWOT-АНАЛІЗ РОБОТИ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ. Збалансоване природокористування, 2023 (№ 3). с. 5-13.

Шимко О.В. (2014) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ. Вісник Одеського Національного університету імені І.І.Мечнікова, 2014 (Т. 19): Вип. 1 (2). с. 71-74.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2022) ТРАСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 42-43.

Шитов В.М. та Пелех О.Б. (2023) ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 167-169.

Шмат А.В. та Пляшко О.С. (2023) ЕЛЕКТРОННІ & ЦИФРОВІ ГРОШІ: СУТНІСТЬ ТА НОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 202-206.

Шмид О.П. та Шеретюк В.М. (2008) ЧЕСЬКА АГРАРНА КОЛОНІЗАЦІЯ ВОЛИНІ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. Історія очима молодих дослідників, 2008: Вип.III. с. 129-136.

Щ

Щегловська Т.Д. СТРАТЕГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ГРОМАДИ (НА ПРИКЛАДІ СМИЗЬКОЇ ОТГ). [Магістерська робота]

Щесюк С.В. (2016) ПРОБЛЕМАТИЧНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ МІСЦЕВОГО РІВНЯ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 71-75. ISBN 978-617-601-157-6

Щесюк С.В. (2012) РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ КРАЇНИ В ЄВОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 217.

Щесюк С.В. (2021) РОЛЬ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 99-101.

Щесюк С.В. та Берташ Б.М. та Микитин Т.М. та Лашта В.І. ТЕХНОЛОГІЇ ГОСТИННОСТІ В СФЕРІ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. [Навчальний посібник]

Ю

Юрковець А.В. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТЮ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПП "ІБК" ДЕДАЛ"). [Магістерська робота]

Я

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 320-322.

Якубовська В.С. та Дейнега О.В. (2023) СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ З НАДАННЯ ФІТНЕС ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 169-172.

Якубовська Н.В. (2023) ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Via Economica, 2023 (Вип. 3). с. 120-125.

Яроменко О.В. та Романів О.Я. та Микулін М.М. (2016) РЕГІОН ЯК ІНВЕНТИВНА ТУРИСТИЧНА ДЕСТИНАЦІЯ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 142-145.

Цей список був створений у Fri Nov 22 12:47:18 2024 EET.