Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ НА РИНКУ ПОСЛУГ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2016) МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ НА РИНКУ ПОСЛУГ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 195-200. ISBN 978-617-601-157-6

[img]
Перегляд
Текст
Волошин В.С., Дейнега О.В._Маркетингові інформаційні системи.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Розділ Книги
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Волошин В.С. Маркетингові інформаційні системи як засіб автоматизації прогнозування на ринку послуг сільського зеленого та екологічного туризму в Україні / В.С.Волошин, О.В.Дейнега // Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні : монографія / за заг. ред. М.Х.Шершуна. - Рівне : О. Зень, 2016. - С. 195-200.
Ключові слова: сільський туризм, екологічний туризм, зелений туризм, маркетингові інформаційні системи
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 332 Регіональна економіка. Територіальна економіка. Економіка землі. Економіка житла
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Трав 2021 09:28
Останні зміни: 18 Трав 2021 09:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7094

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу