УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Драпата М.Б. and Дейнега І.О. (2016) УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 132-133.

[img]
Preview
Text
Драпата М.Б., Дейнега І.О..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Драпата М.Б. Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства / М.Б.Драпата, І.О.Дейнега // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали IX Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2016. - С. 132-133.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 10 Feb 2021 08:51
Last Modified: 10 Feb 2021 08:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3739

Actions (login required)

View Item View Item