Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: P | І | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Я
Число елементів на цьому рівні: 98.

P

Portna O. та Melikhov A. та Dragomirova L. та Noha I. та Soichuk R. (2019) ENTREPRENEURSHIP MODEL OF CYBERNETIC SECURITY PROFESSIONALS. Journal of Entrepreneurship Education, 2019 (5): Vol. 22. с. 1-6. ISSN 1098-8394

І

Іванюк С.В. та Сяська О.В. (2022) МЕДИЧНА РЕФОРМА ЯК ЗАСІБ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ТА ФІНАНСУВАННЯ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ КНП «КОРЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ»). Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 7-9.

Ісаєва Ю.В. та Дейнега І.О. (2020) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології, 2020. с. 160-161.

Б

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.

Бокеєва А.І. та Марценюк В.В. (2015) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ЗЕД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 161.

В

Вальковець В. та Дейнега О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 98-101.

Вальковець В.В. та Юськів Б.М. (2022) АТ «УКРПОШТА» – СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.

Величко С. та Самборський І.О. (2013) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 230-231.

Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.

Величко С.В. та Юськів Б.М. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.

Вильчик А.А. та Мединська Т.І. (2022) СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 5-6.

Вильчик А.А. та Пляшко О.С. (2022) ДОХОДИ ВІД МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: АЛЬТЕРНАТИВИ ОПОДАТКУВАННЯ У ФІЗИЧНИХ ОСІБ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 15-17.

Вильчик А.А. та Якубовська Н.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОНЛАЙН МОДЕЛІ БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 101-105.

Вовк С.В. та Самборський І.О. (2022) БАЗОВІ ПІДХОДИ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 105-108.

Возняк М.О. та Ясьмо В.Д. (2011) ВЕБ-САЙТ ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС: ПРИЗНАЧЕННЯ, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 22-24.

Войтович Н.О. та Мельник В.Й. (2008) ВПЛИВ НА ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯДЕРНО–ПАЛИВНОГО ЦИКЛУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 148-149.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2013) ДО ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА НА ФУНКЦІОНУВАННЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 232-233.

Г

Глазкова М.С. та Ясьмо В.Д. (2011) АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОКУМЕНТУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 25-27.

Гоголь Т.В. (2016) ПІДТРИМКА ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ВНУТРІШНЬОГО ІНВЕСТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 129.

Гоголь Т.В. (2015) ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ІНСТИТУЦІЙ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО СЕКТОРУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 165-166.

Гоголь Т.В. (2013) ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВ В ПОСТКРИЗОВИЙ ПЕРІОД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 234-236.

Гоч С.І. та Барановський С.В. (2013) ВПРОВАДЖЕННЯ СКОРИНГОВИХ СИСТЕМ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 236-238.

Гунько О.В. та Дейнега І.О. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 16). с. 1-9.

Гунько О.В. та Пляшко О.С. (2019) СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 266-267.

Гуткевич С.О. та Князевич А.О. (2010) ІНДИКАТОРИ СТАНУ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ. Збірник наукових праць Луцького національного технічного університету, 2010 (Ч. 1): Вип. 7(26). с. 294-299.

Гутт О.О. та Верьовкіна О.Є. (2015) АНАЛІЗ ТЕРМІНОСИСТЕМ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ АНГЛІЙСЬКОЇ, НІМЕЦЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 93-95.

Д

Данілович А.О. та Шимко О.В. (2022) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК УПРАВЛІНСЬКИЙ МЕХАНІЗМ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 41-42.

Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.

Дейнега І.О. та Гунько О.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОБОРОННОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 289-291.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 46-50.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2022) СУЧАСНИЙ МАРКЕТОЛОГ: ХТО ВІН? Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 210-212.

Дейнега І.О. та Либак І. (2021) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ПРОСУВАННІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 41-43.

Дейнега І.О. та Трофімчук О. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 38-40.

Дейнега О.В. та Вальковець В.В. (2022) МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 74-76.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 10). с. 1-9.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. с. 40-41.

Дем'янчук А.О. та Князевич А.О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ РИЗИКІВ ТА НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами, організаціями, 2014. с. 4-5.

Димченко Н.С. (2007) РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МЕНЕДЖЕРА ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 52-55.

Димченко Н.С. (2014) РЕФЛЕКСИВНІ МЕХАНІЗМИ ПРОЦЕСІВ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 45-46.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2016) УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 132-133.

Древецька Л.І. та Юхименко-Назарук І.А. (2022) КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 43-45.

Дубей В.І. (2012) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА КООРДИНАЦІЮ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В ЄВРОПІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2012 (Вип.23). с. 447-454. ISSN 2519-1942

Дучинська А.С. та Хижнякова Н.О. (2013) ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 239-241.

Діденко Ю.Ю. та Шпортько О.В. (2014) СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ». Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 81-82.

Ж

Жабчик О.В. та Хижнякова Н.О. (2013) ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМТСВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 243-245.

Жданюк В.В. та Машта Н.О. (2022) ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РЕФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 21-24.

Жифарський Д.С. та Паламарчук О.С. (2023) ЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 80-82.

Жифарський Д.С. та Пляшко О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 26-28.

Жифарський Д.С. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 126-130.

З

Забейда К.О. та Димченко Н.С. (2014) АНТИКРИЗОВІ СТРАТЕГІЇ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 8-10.

К

Карачова А.О. та Попчук О.В. (2012) СЕД ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТООБІГУ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 226-227.

Киричук І.М. та Бучковська О.Ю. (2010) ДО ПРОБЛЕМ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КАДРАМИ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 41-44.

Князевич А.О. (2011) АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МЕЛІОРОВАНИХ ЗЕМЛЯХ РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСТІ. Економіка та менеджмент, 2011: Вип. 5-6. с. 71-77.

Ковтунович М.І. ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ШУМОВОГО ЗАБРУДНЕННЯ ТЕРИТОРІЇ НА ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ. [Магістерська робота]

Коханюк М. та Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 32-34.

Коханюк М.І. та Якубовська Н.В. (2022) МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 133-135.

Курушина Л.П. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. [Магістерська робота]

Кучина Н.І. (2015) ПРИЧИНИ НЕ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЯМИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 170.

Л

Левчишин В.О. та Самборський І.О. (2016) КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 140.

М

Мацко В. та Дейнега О.В. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 682-684.

Машталяр В.М. та Поляк К.Ю. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКІСНОЇ ПОЛІТИКИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 52-54.

Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КРУПНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РОЗВИТОК ЇХ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 56-57.

Мединська Т.І. (2022) КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 9-12.

Мельник О.М. та Дейнега І.О. (2020) ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020: Ч. 2. с. 176-178.

Мішина Б.І. та Хижнякова Н.О. (2016) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 141-142.

Н

Нестеренко О.Л. та Савченко О.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ЯК РІЗНОВИД АКТУАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ СЬОГОДЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 55-57.

О

Орлов О.Г. (2016) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 142-145.

Остапчук В.М. та Остапчук М.В. (2013) ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА: РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 56-57.

П

Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 167-169.

Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗКІШ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 67-68.

Парух О.В. та Поліщук О.Ю. та Микитин Т.М. (2022) РОЗРОБКА CТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СТАНІВ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 12-14.

Пастушок О.В. та Кукушкін О.М. (2010) НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ УСТАНОВ НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛІЗУ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 110-112.

Паш Р.М. та Машта Н.О. (2022) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 58-60.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ СЕКТОРАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Теорія і практика управління в умовах суспільних викликів і трансформацій, 2019. с. 91-95.

Петрук М.О. (2013) ЗАПРОВАДЖЕННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ДЕРЕВООБРОБНОГО КЛАСТЕРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 36-37.

Полюхович М.Ф. та Ясьмо В.Д. (2010) ФОНД ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 58-60.

Примак О.І. та Поляк К.Ю. (2021) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 65-67.

Р

Романюк С.К. та Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 90-91.

С

Савченко О.Р. (2022) ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 126-127.

Стрільчук Р.М. (2014) ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АНТИКРИЗОВИХ ЗАСАД В УПРАВЛІННІ СТРАТЕГІЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 96-98.

Т

Тимощук В.В. та Пелех О.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 46-49.

Турченюк Г.Я. та Шимко О.В. (2014) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 30-31.

Ф

Фалат І.О. та Нікшич С.М. (2016) ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ З УРАХУВАННЯМ ПОКАЗНИКІВ ЙОГО РИЗИКОВАНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 148-150.

Х

Харчук М.О. та Мединська Т.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 84-85.

Хижнякова Н.О. (2014) ПРИЙНЯТТЯ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. In: Структурні трансформації національних економік в умовах глобалізації, 31 жовтня 2014 р., м. Миколаїв, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського.

Хомич С.В. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 123-124.

Хільчук А.О. та Шимко О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 313-314.

Хірна С.І. (2020) СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і науково-педагогічних працівників, 2020. с. 82-85.

Ц

Цехмйструк О.М. та Сяська О.В. (2021) ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 86-87.

Цицюра В.В. та Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 50-52.

Ч

Чижевська О.О. (2022) КАДРОВА ПОЛІТИКА КП «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 24-26.

Ш

Шевчук С. та Пляшко О.С. (2022) МОДА І СТИЛЬ: БАЧЕННЯ СТУДЕНТСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 190-193.

Шувалова Л.М. та Князевич А.О. (2011) МІСІЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Економіка та менеджмент, 2011: Вип. 5-6. с. 161-166.

Я

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2020: Ч. 1. с. 485-489.

Якубовська В.С. та Дейнега О.В. (2022) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ФІТНЕС ІНДУСТРІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 193-197.

Якубовська Н.В. та Власюк Ю.І (2022) ДІДЖИТАЛ-КОНФЛІКТ У СФЕРІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 206-209.

Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 261-263.

Яромчик Н. та Войтович І. та Чабан В.Й. (2015) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 199-200.

Цей список був створений у Sun Dec 22 15:30:40 2024 EET.