Items where Subject is "65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: P | І | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | О | П | С | Т | Ф | Х | Ц | Ш | Я
Number of items at this level: 56.

P

Portna O. and Melikhov A. and Dragomirova L. and Noha I. and Soichuk R. (2019) ENTREPRENEURSHIP MODEL OF CYBERNETIC SECURITY PROFESSIONALS. Journal of Entrepreneurship Education, 2019 (5): Vol. 22. pp. 1-6. ISSN 1098-8394

І

Ісаєва Ю.В. and Дейнега І.О. (2020) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології, 2020. pp. 160-161.

Б

Бокеєва А.І. and Марценюк В.В. (2015) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ЗЕД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). p. 161.

В

Величко С. and Самборський І.О. (2013) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 230-231.

Возняк М.О. and Ясьмо В.Д. (2011) ВЕБ-САЙТ ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС: ПРИЗНАЧЕННЯ, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. pp. 22-24.

Войтович Н.О. and Мельник В.Й. (2008) ВПЛИВ НА ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯДЕРНО–ПАЛИВНОГО ЦИКЛУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. pp. 148-149.

Волошин В.С. and Дейнега О.В. (2013) ДО ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА НА ФУНКЦІОНУВАННЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 232-233.

Г

Глазкова М.С. and Ясьмо В.Д. (2011) АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОКУМЕНТУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. pp. 25-27.

Гоголь Т.В. (2016) ПІДТРИМКА ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ВНУТРІШНЬОГО ІНВЕСТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). p. 129.

Гоголь Т.В. (2015) ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ІНСТИТУЦІЙ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО СЕКТОРУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 165-166.

Гоголь Т.В. (2013) ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВ В ПОСТКРИЗОВИЙ ПЕРІОД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 234-236.

Гоч С.І. and Барановський С.В. (2013) ВПРОВАДЖЕННЯ СКОРИНГОВИХ СИСТЕМ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 236-238.

Гунько О.В. and Дейнега І.О. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 16). pp. 1-9.

Гунько О.В. and Пляшко О.С. (2019) СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. pp. 266-267.

Гуткевич С.О. and Князевич А.О. (2010) ІНДИКАТОРИ СТАНУ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ. Збірник наукових праць Луцького національного технічного університету, 2010 (Ч. 1): Вип. 7(26). pp. 294-299.

Гутт О.О. and Верьовкіна О.Є. (2015) АНАЛІЗ ТЕРМІНОСИСТЕМ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ АНГЛІЙСЬКОЇ, НІМЕЦЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 93-95.

Д

Дейнега І.О. and Гунько О.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОБОРОННОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. pp. 289-291.

Дейнега І.О. and Дейнега О.В. (2020) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. pp. 46-50.

Дейнега О.В. and Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 10). pp. 1-9.

Дейнега О.В. and Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. pp. 40-41.

Дем'янчук А.О. and Князевич А.О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ РИЗИКІВ ТА НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами, організаціями, 2014. pp. 4-5.

Димченко Н.С. (2007) РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МЕНЕДЖЕРА ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). pp. 52-55.

Димченко Н.С. (2014) РЕФЛЕКСИВНІ МЕХАНІЗМИ ПРОЦЕСІВ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 45-46.

Драпата М.Б. and Дейнега І.О. (2016) УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 132-133.

Дубей В.І. (2012) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА КООРДИНАЦІЮ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В ЄВРОПІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2012 (Вип.23). pp. 447-454. ISSN 2519-1942

Дучинська А.С. and Хижнякова Н.О. (2013) ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 239-241.

Діденко Ю.Ю. and Шпортько О.В. (2014) СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ». Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 81-82.

Ж

Жабчик О.В. and Хижнякова Н.О. (2013) ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМТСВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 243-245.

З

Забейда К.О. and Димченко Н.С. (2014) АНТИКРИЗОВІ СТРАТЕГІЇ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 8-10.

К

Карачова А.О. and Попчук О.В. (2012) СЕД ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТООБІГУ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). pp. 226-227.

Киричук І.М. and Бучковська О.Ю. (2010) ДО ПРОБЛЕМ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КАДРАМИ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. pp. 41-44.

Князевич А.О. (2011) АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МЕЛІОРОВАНИХ ЗЕМЛЯХ РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСТІ. Економіка та менеджмент, 2011: Вип. 5-6. pp. 71-77.

Курушина Л.П. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. [Магістерська робота]

Кучина Н.І. (2015) ПРИЧИНИ НЕ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЯМИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). p. 170.

Л

Левчишин В.О. and Самборський І.О. (2016) КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). p. 140.

М

Мацко В. and Дейнега О.В. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. pp. 682-684.

Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КРУПНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РОЗВИТОК ЇХ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 56-57.

Мельник О.М. and Дейнега І.О. (2020) ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020: Ч. 2. pp. 176-178.

Мішина Б.І. and Хижнякова Н.О. (2016) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 141-142.

О

Орлов О.Г. (2016) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 142-145.

Остапчук В.М. and Остапчук М.В. (2013) ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА: РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 56-57.

П

Пастушок О.В. and Кукушкін О.М. (2010) НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ УСТАНОВ НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛІЗУ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. pp. 110-112.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ СЕКТОРАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Теорія і практика управління в умовах суспільних викликів і трансформацій, 2019. pp. 91-95.

Петрук М.О. (2013) ЗАПРОВАДЖЕННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ДЕРЕВООБРОБНОГО КЛАСТЕРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 36-37.

Полюхович М.Ф. and Ясьмо В.Д. (2010) ФОНД ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС. Документно-інформаційні ресурси, 2010. pp. 58-60.

Примак О.І. and Поляк К.Ю. (2021) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 65-67.

С

Стрільчук Р.М. (2014) ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АНТИКРИЗОВИХ ЗАСАД В УПРАВЛІННІ СТРАТЕГІЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 96-98.

Т

Турченюк Г.Я. and Шимко О.В. (2014) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 30-31.

Ф

Фалат І.О. and Нікшич С.М. (2016) ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ З УРАХУВАННЯМ ПОКАЗНИКІВ ЙОГО РИЗИКОВАНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 148-150.

Х

Харчук М.О. and Мединська Т.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 84-85.

Хомич С.В. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 123-124.

Хільчук А.О. and Шимко О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. pp. 313-314.

Ц

Цехмйструк О.М. and Сяська О.В. (2021) ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 86-87.

Ш

Шувалова Л.М. and Князевич А.О. (2011) МІСІЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Економіка та менеджмент, 2011: Вип. 5-6. pp. 161-166.

Я

Язвінська Т.В. and Дейнега І.О. (2020) ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2020: Ч. 1. pp. 485-489.

Яромчик Н. and Войтович І. and Чабан В.Й. (2015) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 199-200.

This list was generated on Tue Jan 25 19:10:15 2022 EET.