Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Величко С.В. та Юськів Б.М. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.

[img]
Перегляд
Текст
Величко С.В., Юськів Б.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Прогнозування – процес передбачення майбутнього стану предмета чи явища на основі аналізу його минулого і сучасного, систематично оцінювана інформація про якісні й кількісні характеристики розвитку обраного предмета чи явища в перспективі. Результатом прогнозування є прогноз – знання про майбутнє і про ймовірний розвиток сьогочасних тенденцій конкретного явища-об'єкту в подальшому існуванні.Якщо ж до війни можна було скористатися методом історичного прогнозування, зібравши дані продажу за певний період попередніх років й на основі цього отримати більш менш точний прогноз, наскільки це взагалі можливо, то з настанням війни потрібно враховувати й фактори, яких не було в попередніх роках, а саме: вимкнення світла, повітряні тривоги замінування та значна паніка населення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Величко С.В. Особливості прогнозування продажів техніки в сучасних умовах / С.В.Величко Б.М. Юськів // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 12-14.
Ключові слова: прогнозування продажів, економічні витрати, спад/зростання продажів.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економічної теорії
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 05 Трав 2023 09:35
Останні зміни: 05 Трав 2023 09:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11191

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу