Величко С.В. та Юськів Б.М. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.
|
Текст
Величко С.В., Юськів Б.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Прогнозування – процес передбачення майбутнього стану предмета чи явища на основі аналізу його минулого і сучасного, систематично оцінювана інформація про якісні й кількісні характеристики розвитку обраного предмета чи явища в перспективі. Результатом прогнозування є прогноз – знання про майбутнє і про ймовірний розвиток сьогочасних тенденцій конкретного явища-об'єкту в подальшому існуванні.Якщо ж до війни можна було скористатися методом історичного прогнозування, зібравши дані продажу за певний період попередніх років й на основі цього отримати більш менш точний прогноз, наскільки це взагалі можливо, то з настанням війни потрібно враховувати й фактори, яких не було в попередніх роках, а саме: вимкнення світла, повітряні тривоги замінування та значна паніка населення.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |