ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Дейнега О.В. and Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. pp. 40-41.

[img]
Preview
Text
Дейнега О.В., Дейнега І.О._ особливості_реалізації.pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дейнега О.В. Особливості реалізації маркетингових комунікацій закладами вищої освіти в умовах віртуальної економіки / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези допов. XІІI Міжнарод. наук.-практ. конф. – Львів, 2020. - С. 40-41.
Uncontrolled Keywords: віртуальна економіка, маркетинг
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 06 Sep 2021 08:15
Last Modified: 06 Sep 2021 08:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8788

Actions (login required)

View Item View Item