Дейнега О.В. та Дейнега І.О.
(2020)
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ.
Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020.
с. 40-41.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега О.В. Особливості реалізації маркетингових комунікацій закладами вищої освіти в умовах віртуальної економіки / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези допов. XІІI Міжнарод. наук.-практ. конф. – Львів, 2020. - С. 40-41. |
Ключові слова: |
віртуальна економіка, маркетинг |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
06 Вер 2021 08:15 |
Останні зміни: |
06 Вер 2021 08:15 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8788 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |