Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. с. 40-41.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О._ особливості_реалізації.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Особливості реалізації маркетингових комунікацій закладами вищої освіти в умовах віртуальної економіки / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези допов. XІІI Міжнарод. наук.-практ. конф. – Львів, 2020. - С. 40-41.
Ключові слова: віртуальна економіка, маркетинг
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Вер 2021 08:15
Останні зміни: 06 Вер 2021 08:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8788

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу