ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА

Савченко О.Р. (2022) ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 126-127.

[img]
Preview
Text
Савченко.pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Савченко О. Р. Здобуття фаху з маркетингу - вибір свідомого споживача / О. Р. Савченко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 126-127.
Uncontrolled Keywords: маркетолог, менеджер, підготовка фахівця-маркетолога, кафедра економіки та управління бізнесом РДГУ.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 05 May 2023 12:59
Last Modified: 05 May 2023 12:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11193

Actions (login required)

View Item View Item