Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА

Савченко О.Р. (2022) ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 126-127.

[img]
Перегляд
Текст
Савченко.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Савченко О. Р. Здобуття фаху з маркетингу - вибір свідомого споживача / О. Р. Савченко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 126-127.
Ключові слова: маркетолог, менеджер, підготовка фахівця-маркетолога, кафедра економіки та управління бізнесом РДГУ.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 05 Трав 2023 12:59
Останні зміни: 05 Трав 2023 12:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11193

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу