Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Левчишин В.О. та Самборський І.О. (2016) КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 140.

[img]
Перегляд
Текст
Левчишин В.О., Самборський І.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Левчишин В.О. Концепції управління маркетинговою діяльністю підприємства / В.О.Левчишин, І.О.Самборський // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали IX Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2016. - С. 140.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Лют 2021 10:07
Останні зміни: 10 Лют 2021 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3755

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу