КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Левчишин В.О. and Самборський І.О. (2016) КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). p. 140.

[img]
Preview
Text
Левчишин В.О., Самборський І.О..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Левчишин В.О. Концепції управління маркетинговою діяльністю підприємства / В.О.Левчишин, І.О.Самборський // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали IX Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2016. - С. 140.
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 10 Feb 2021 10:07
Last Modified: 10 Feb 2021 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3755

Actions (login required)

View Item View Item