Дейнега І.О. and Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. pp. 72-74.
|
Text
Дейнега І.О., Бойчук І.О..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Сучасне бізнес-середовище характеризується інтенсивною інформатизацією всіх виробничих і господарських процесів. Характерно це і для організації маркетингової діяльності підприємства, особливо його комунікаційної діяльності. Комунікації між підприємством та зовнішнім середовищем все більше реалізуються за допомогою електронних інструментів, що дозволяє значно підвищити їх якість та ефективність. Цифрова комунікація має вирішальне значення для організації продуктивної маркетингової діяльності підприємства. До епохи цифрових технологій спеціалістам із комунікацій доводилося застосовувати друковані ЗМІ, телебачення, радіо та рекламу на білбордах.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Дейнега І.О. Роль інтернет-реклами у забезпеченні ринкового успіху підприємства / І.О. Дейнега, І.О. Бойчук // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - С. 72-74. – |
Uncontrolled Keywords: | інтернет-реклама, ринковий успіх, економіка підприємства. |
Subjects: | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Depositing User: | Unnamed user with username Marchuk |
Date Deposited: | 24 Mar 2023 09:43 |
Last Modified: | 24 Mar 2023 10:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10995 |
Actions (login required)
View Item |