Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.
|
Текст
Дейнега І.О., Бойчук І.О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Сучасне бізнес-середовище характеризується інтенсивною інформатизацією всіх виробничих і господарських процесів. Характерно це і для організації маркетингової діяльності підприємства, особливо його комунікаційної діяльності. Комунікації між підприємством та зовнішнім середовищем все більше реалізуються за допомогою електронних інструментів, що дозволяє значно підвищити їх якість та ефективність. Цифрова комунікація має вирішальне значення для організації продуктивної маркетингової діяльності підприємства. До епохи цифрових технологій спеціалістам із комунікацій доводилося застосовувати друковані ЗМІ, телебачення, радіо та рекламу на білбордах.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега І.О. Роль інтернет-реклами у забезпеченні ринкового успіху підприємства / І.О. Дейнега, І.О. Бойчук // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - С. 72-74. – |
Ключові слова: | інтернет-реклама, ринковий успіх, економіка підприємства. |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 24 Бер 2023 09:43 |
Останні зміни: | 24 Бер 2023 10:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10995 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |