ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ З УРАХУВАННЯМ ПОКАЗНИКІВ ЙОГО РИЗИКОВАНОСТІ

Фалат І.О. and Нікшич С.М. (2016) ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ З УРАХУВАННЯМ ПОКАЗНИКІВ ЙОГО РИЗИКОВАНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 148-150.

[img]
Preview
Text
Фалат І.О., Нікшич С.М..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Фалат І.О. Формування інноваційної стратегії підприємства туристичної індустрії з урахуванням показників його ризикованості / І.О.Фалат, С.М.Нікшич // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали IX Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2016. - С. 148-150.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 10 Feb 2021 11:17
Last Modified: 10 Feb 2021 11:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3766

Actions (login required)

View Item View Item