МІСІЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ

Шувалова Л.М. and Князевич А.О. (2011) МІСІЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Економіка та менеджмент, 2011: Вип. 5-6. pp. 161-166.

[img]
Preview
Text
Князевич А. О., Шувалова Л.М._ Місія як основа_2011.pdf

Download (827kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню окремих аспектів організаційної культури підприємств. Уточнюється визначення місії організації як соціальної причини її існування. Розглядається взаємозв'язок поняття місії організації з побудовою її організаційної культури та іміджу.

Item Type: Article
Additional Information: Шувалова Л. М. Місія як основа формування організаційної культури та іміджу організації / Л. М. Шувалова, А. О. Князевич // Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. – Рівне, 2011. – Вип. 5-6. - С. 161–166.
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.7 Організаційний менеджмент (ОМ) > 005.73 Організаційна культура
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 15 Apr 2021 07:31
Last Modified: 15 Apr 2021 07:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6182

Actions (login required)

View Item View Item