ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ

Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 167-169.

[img]
Preview
Text
Паламарчук О.С..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Потреби та звички споживачів стрімко змінюються. На це впливають різні фактори: війна, пандемія, цифровізація, зміна особистих пріоритетів та життєвих ситуацій. Під час кризи мінливими стають не лише умови життя, але й потреби людей. Процес зміни поведінки та потреб – циклічний. За умови вивчення бажань і можливостей покупців, особливо під час кризи, а також занурення у їх проблеми, однозначно сприятиме зростанню попиту споживачів на продукцію компаній.

Item Type: Article
Additional Information: Паламарчук О.С. Портрет клієнта як дієвий маркетинговий інструмент визначення потреб споживачів у період кризи / О.С. Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 167-169.
Uncontrolled Keywords: маркетинг, клієнт, потреби споживачів, економічна криза.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 16 May 2023 07:05
Last Modified: 16 May 2023 07:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11226

Actions (login required)

View Item View Item