ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

Жифарський Д.С. and Пляшко О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 26-28.

[img]
Preview
Text
Жифарський Д.С., Пляшко О.С..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Для ведення бізнесу в сучасних умовах важливим є моніторинг
маркетингових операцій та доцільність маркетингових витрат. Незалежно від того, як організується маркетинг на підприємстві – власним відділом чи з залученням зовнішніх послуг, він повинен бути задокументований і облікований належним чином відповідно до всіх вимог законодавства.

Item Type: Article
Additional Information: Жифарський Д.С. Оособливості організації та обліку маркетингової діяльності на підприємствах України / Д.С. Жифарський, О.С. Пляшко // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 26-28.
Uncontrolled Keywords: маркетингові операції, маркетингові витрати, облік маркетингу.
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 08 May 2023 09:18
Last Modified: 08 May 2023 09:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11201

Actions (login required)

View Item View Item