Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

Жифарський Д.С. та Пляшко О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 26-28.

[img]
Перегляд
Текст
Жифарський Д.С., Пляшко О.С..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Для ведення бізнесу в сучасних умовах важливим є моніторинг
маркетингових операцій та доцільність маркетингових витрат. Незалежно від того, як організується маркетинг на підприємстві – власним відділом чи з залученням зовнішніх послуг, він повинен бути задокументований і облікований належним чином відповідно до всіх вимог законодавства.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Жифарський Д.С. Оособливості організації та обліку маркетингової діяльності на підприємствах України / Д.С. Жифарський, О.С. Пляшко // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 26-28.
Ключові слова: маркетингові операції, маркетингові витрати, облік маркетингу.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 08 Трав 2023 09:18
Останні зміни: 08 Трав 2023 09:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11201

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу