Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Жифарський Д.С. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 126-130.

[img]
Перегляд
Текст
Жифарський Д.С. Якубовська Н.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Організація маркетингу передбачає: побудову та покращення структури управління маркетингом; підбір фахівців з маркетингу належної кваліфікації; розподіл завдань, прав та відповідальності серед працівників маркетингових служб; створення належних умов для ефективної роботи маркетингового персоналу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Жифарський Д.С. Особливості організації та обліку маркетингової діяльності підприємства / Д.С. Жифарський, Н.В. Якубовська // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 126-130.
Ключові слова: маркетингова діяльність, управління маркетингом, кваліфікація маркетологів.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 08 Трав 2023 09:05
Останні зміни: 08 Трав 2023 09:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11200

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу