ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Жифарський Д.С. and Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 126-130.

[img]
Preview
Text
Жифарський Д.С. Якубовська Н.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Організація маркетингу передбачає: побудову та покращення структури управління маркетингом; підбір фахівців з маркетингу належної кваліфікації; розподіл завдань, прав та відповідальності серед працівників маркетингових служб; створення належних умов для ефективної роботи маркетингового персоналу.

Item Type: Article
Additional Information: Жифарський Д.С. Особливості організації та обліку маркетингової діяльності підприємства / Д.С. Жифарський, Н.В. Якубовська // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 126-130.
Uncontrolled Keywords: маркетингова діяльність, управління маркетингом, кваліфікація маркетологів.
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 08 May 2023 09:05
Last Modified: 08 May 2023 09:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11200

Actions (login required)

View Item View Item