СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Величко С.В. and Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 74-76.

[img]
Preview
Text
Величко С.В., Паламарчук О. С..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Величко С.В. Соціальна відповідальність бізнесу як складова стратегії маркетингу торговельних підприємств / С.В. Величко, О.С. Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 74-76.
Uncontrolled Keywords: Соціальна відповідальність бізнесу, стратегії маркетингу, маркетинг торговельних підприємств, соціальний маркетинг
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.3 Управлінська діяльність > 005.35 Соціальні аспекти управління. Соціальна відповідальність в управлінні. Корпоративна відповідальність
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 20 Jan 2024 14:42
Last Modified: 20 Jan 2024 14:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12374

Actions (login required)

View Item View Item