Величко С.В. and Паламарчук О.С.
(2023)
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023.
pp. 74-76.
Item Type: |
Article
|
Additional Information: |
Величко С.В. Соціальна відповідальність бізнесу як складова стратегії маркетингу торговельних підприємств / С.В. Величко, О.С. Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 74-76. |
Uncontrolled Keywords: |
Соціальна відповідальність бізнесу, стратегії маркетингу, маркетинг торговельних підприємств, соціальний маркетинг |
Subjects: |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.3 Управлінська діяльність > 005.35 Соціальні аспекти управління. Соціальна відповідальність в управлінні. Корпоративна відповідальність 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії |
Divisions: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Depositing User: |
О. В. Іванчук
|
Date Deposited: |
20 Jan 2024 14:42 |
Last Modified: |
20 Jan 2024 14:42 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12374 |
Actions (login required)
|
View Item |