Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "005.35 Соціальні аспекти управління. Соціальна відповідальність в управлінні. Корпоративна відповідальність"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: В
Число елементів на цьому рівні: 2.

В

Вальковець А.С. (2025) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Via Economica, 2025: Вип. 9. с. 20-25. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.

Цей список був створений у Sat Sep 13 18:13:32 2025 EEST.