Величко С.В. та Паламарчук О.С.
(2023)
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023.
с. 74-76.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Величко С.В. Соціальна відповідальність бізнесу як складова стратегії маркетингу торговельних підприємств / С.В. Величко, О.С. Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 74-76. |
Ключові слова: |
Соціальна відповідальність бізнесу, стратегії маркетингу, маркетинг торговельних підприємств, соціальний маркетинг |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.3 Управлінська діяльність > 005.35 Соціальні аспекти управління. Соціальна відповідальність в управлінні. Корпоративна відповідальність 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
Дата внесення: |
20 Січ 2024 14:42 |
Останні зміни: |
20 Січ 2024 14:42 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12374 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |