ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА

Якубовська Н.В. and Стрільчук Р.М. and Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. pp. 261-263.

[img]
Preview
Text
ЯкубовськаН., Стрільчук Р., Коханевич Т..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Оцифровування споживача, суспільства, тієї чи іншої галузі, держави тощо відбувається синхронно з оцифровуванням маркетингу: товар оцифровується, розрахунки оцифровуються, логістика і переміщення товару спочатку оптимізуються електронними опціями і вибудовуються таким чином, щоб терміни поставки були максимально короткими, а місце – максимально зручне для споживача. Просування або промоушн також оцифровується, оскільки споживач «живе» (працює, відпочиває тощо) у гаджетах, соцмережах.

Item Type: Article
Additional Information: Якубовська Н.В. Цифрове суспільство та цифровий маркетинг: синергія партнерства / Н.В. Якубовська, Р.М. Стрільчук, Т.П. Коханевич // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - С. 261-263.
Uncontrolled Keywords: цифрове суспільство, оцифровуванням маркетингу, логістика, споживач.
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 24 Mar 2023 10:26
Last Modified: 24 Mar 2023 10:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10999

Actions (login required)

View Item View Item