Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА

Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 261-263.

[img]
Перегляд
Текст
ЯкубовськаН., Стрільчук Р., Коханевич Т..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Оцифровування споживача, суспільства, тієї чи іншої галузі, держави тощо відбувається синхронно з оцифровуванням маркетингу: товар оцифровується, розрахунки оцифровуються, логістика і переміщення товару спочатку оптимізуються електронними опціями і вибудовуються таким чином, щоб терміни поставки були максимально короткими, а місце – максимально зручне для споживача. Просування або промоушн також оцифровується, оскільки споживач «живе» (працює, відпочиває тощо) у гаджетах, соцмережах.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Якубовська Н.В. Цифрове суспільство та цифровий маркетинг: синергія партнерства / Н.В. Якубовська, Р.М. Стрільчук, Т.П. Коханевич // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - С. 261-263.
Ключові слова: цифрове суспільство, оцифровуванням маркетингу, логістика, споживач.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Бер 2023 10:26
Останні зміни: 24 Бер 2023 10:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10999

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу