МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Коханюк М.І. and Якубовська Н.В. (2022) МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 133-135.

[img]
Preview
Text
Коханюк М.І., Якубовська Н.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

В сучасних умовах харчові заклади адаптуються під усі обставини продиктовані бізнес-середовищем, МакДональдз не став виключенням, запроваджував і продовжує запроваджувати усі необхідні маркетингові засоби в своїй діяльності. Пристосовуючись та конкуруючи з іншими закладами, підприємство успішно розвивається, його цінова політика динамічно адаптується в залежності і від конкурентної ситуації, і від реакції самих споживачів, і від інших різноманітних факторів.

Item Type: Article
Additional Information: Коханюк М.І. Маркетингове ціноутворення на підприємстві ресторанного господарства / М.І. Коханюк, Н.В. Якубовська // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 133-135.
Uncontrolled Keywords: ресторання підприємства, ціноутворення, маркетинг.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 10 May 2023 08:16
Last Modified: 10 May 2023 08:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11213

Actions (login required)

View Item View Item