Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ

Гунько О.В. та Дейнега І.О. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 16). с. 1-9.

[img]
Перегляд
Текст
Гунько О.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (556kB) | Перегляд

Анотація

Обґрунтовується доцільність здійснення бізнес-планування у сучасних умовах господарювання підприємств. Розглянуто історичний розвиток суті понять «планування», «бізнес-планування», «бізнес-план». Встановлено, що загалом планування розглядається або як досить точне передбачення того, як події будуть розвиватися в майбутньому, або як розробка гіпотетичних сценаріїв, один з яких буде обрано для слідування, або більш загально, як особливий прояв інтелектуальних здібностей людини. Досліджено, що більшість економістів, як теоретиків, так і практиків на даний час дотримується думки, що бізнес-план є не лише документом, що інформаційно підтримує початок підприємницької діяльності, а й застосовується у подальшому шляхом внесення необхідних змін, його адаптації до стану зовнішнього та внутрішнього середовищ, що динамічно розвиваються. Оцінено відмінності у підходах вітчизняної та закордонних наукових шкіл до визначення суті понять, що описують бізнес-планування. Встановлено, що спільним у таких підходах є те, що для забезпечення бізнес-планування необхідно зібрати усю сукупність внутрішньої та зовнішньої інформації про процеси, що відбуваються на підприємстві, ринку, державі. Визначено, що без системного підходу та комплексного врахування суті бізнес-планування неможливо розробити адекватні сценарії подальшого розвитку підприємств.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гунько О.В. Теоретико-прикладні аспекти бізнес-планування / О.В.Гунько, І.О.Дейнега (наук. керівник) // ΛΌГOΣ. ONLINE : Міжнарод. наук. електр. журн. - 2020. - № 16. - С. 1-9.
Ключові слова: підприємство; підприємництво; середовище підприємства; планування; бізнес-планування; бізнес-план.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Вер 2021 08:02
Останні зміни: 06 Вер 2021 08:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8787

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу