Елементи, в яких тема (за УДК): "659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (44)
- 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство (44)
- 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії (44)
- 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) (44)
- 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії (44)
- 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство (44)
K
Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2022) HUMOUR IN MODERN POLITICAL ADVERTISEMENTS. International forum: oproblems and scientific solutions, 2022 (97). с. 262-267.
Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2018) THE ROLE OF METAPHORS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING. Молодий вчений, 2018 (№ 3.2): (55.2). с. 1-4. ISSN 2313-2167, 2304-5809
Б
Бабич І. РЕКЛАМА В ПРАКТИЦІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. [Бакалаврська робота]
Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.
Бігунов Д.О. та Горкавчук О.О. (2021) ФОРМУЛА AIDA У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 51-53.
В
Вальковець В.В. та Дейнега І.О. (2020) ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 33-34.
Воробйова Л.М. (2009) ФУНКЦІЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ ТА ЇЇ МОВНА ФОРМА. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2009: Вип.XVII. с. 109-112.
Г
Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) МОВНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ/зіставний аспект/. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 354-355.
Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) ПРОБЛЕМА АКТУАЛІЗАЦІЇ ЛІНГВАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НА ОСНОВІ ФРАНЦУЗЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 25-28.
Д
Дейнега І.О. та Пиптик В.Ю. (2020) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В ЖИТТІ ГРОМАДЯНИНА ТА СУСПІЛЬСТВА. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 121-123.
Дейнега А. та Андрощук М.С. (2017) БРЕНД КАК СРЕДСТВО ИНФОРМАЦИОННОЙ СИНЕРГИИ ДЛЯ КОММУНИКАЦИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ. Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 2017. с. 90-94.
Дейнега О.В. та Коханюк М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 40-41.
Дейнега О.В. та Лесько В.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА: СИСТЕМНИХ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 123-125.
Древецька Л.І. та Юхименко-Назарук І.А. (2022) КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 43-45.
З
Захожа Т.О. та Дейнега І.О. (2017) РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, МОЖЛИВОСТІ ТА ВИДИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 30-32.
К
Каращук І.М. та Крет О.В. (2017) СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 97-99.
Киричук І.М. та Бучковська О.Ю. (2011) ФОРМУВАННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ЗМІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 100-103.
Крамар В.І. та Самборський І.О. (2022) РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 135-139.
Красовська І.В. та Ясьмо В.Д. (2010) ФОНД УПРАВЛІНСЬКИХ ДОКУМЕНТІВ (ФУД) ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 44-46.
Крет О.В. та Крет Р.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО МІСТА. Соціальні комунікації і нові комунікативні технолоії, 2017. с. 18-22.
Кузьмич Л.М. та Дейнега І.О. (2017) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ДИЗАЙНУ УПАКУВАННЯ ТОВАРУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 41-43.
Кукушкін О.М. (2010) АНАЛІЗ ОБСЯГУ ТА СТРУКТУРИ РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ У 2007-2009 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В 2010 РОЦІ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 76-78.
Кукушкін О.М. (2011) АНАЛІЗ СТАНУ РЕКЛАМНОГО МЕДІА-РИНКУ УКРАЇНИ У 2009, 2010 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ 2011 РОЦІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 77-79.
Куліш О.С. та Крет О.В. (2019) ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 30-32.
Л
Лаврук О. (2019) ТЕМАТИКА БДЖІЛЬНИЦТВА У ДИЗАЙНІ МАРОК ПОСТРАДЯНСЬКИХ КРАЇН: ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 73-76.
Лисюк К.В. та Дейнега І.О. (2017) МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПСИХОЛОГІЮ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 49-51.
Луценко К.В. (2010) ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК ІМІДЖЕВА ТЕХНОЛОГІЯ У СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЇ ТА МАРКЕТИНГУ (концептуальний аналіз на прикладі України). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.18). с. 56-63. ISSN 2519-1942
М
Малишева Д.О. та Дейнега І.О. (2017) ІДЕНТИФІКАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 53-54.
Мельничук С.О. та Крет О.В. (2019) СПЕЦИФІКА НАЛАГОДЖЕННЯ PR-КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ І ГРОМАДСЬКІСТЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 45-46.
Момотюк Т.В. та Крет Р.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ СУЧАСНИХ PR-КАМПАНІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 120-122.
Н
Новосад М.В. та Кукушкін О.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 113-114.
О
Оліферчук А.В. та Орлов О.Г. (2017) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ, ЯК НЕВІД’ЄМНА ЛАНКА УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 56-58.
П
Парчук А.В. та Крет О.В. (2019) «БЮДЖЕТ УЧАСТІ» ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ДОЛУЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ РІВНОГО ДО ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 48-50.
Пляшко О.В. та Палій В.П. (2016) ЕВФЕМІЗМИ ЯК ЗАСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ В МОВІ РЕКЛАМИ. Філологічні витоки, 2016. с. 147-151.
Познанська О.В. та Хижнякова Н.О. (2012) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 192-194.
Р
Рибачок І.В. та Крет О.В. (2017) ІМІДЖ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 126-128.
Рудик К.О. та Кондратюк М.М. (2019) КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА УСПІШНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 58-60.
С
Семенюк Т.М. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІВЕНТ-ПРОЕКТІВ В УКРАЇНІ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНЩИНИ). [Бакалаврська робота]
Скорубський Д.С. МІСЦЕ І РОЛЬ РЕКЛАМИ В PR ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ. [Бакалаврська робота] (Неопублікований)
Стєшина А.І. та Бігунова С.А. (2017) ЗАСОБИ МОВНОГО ВПЛИВУ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 75-77.
Ф
Фігун А.В. та Петрівський Я.Б. та Коханевич Т.П. (2024) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 193-199.
Ц
Цапук О.В. (2012) ЦІННІСНІ ТА ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ АСПЕКТИ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2012 (Вип.18): Т.2. с. 244-247.
Цицюра В.В. та Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 50-52.
Я
Якобчук М. та Юськів Б.М. (2021) ЗАГРОЗИ ТА ВИКЛИКИ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 93-96.