Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСОБИ МОВНОГО ВПЛИВУ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ

Стєшина А.І. та Бігунова С.А. (2017) ЗАСОБИ МОВНОГО ВПЛИВУ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 75-77.

[img]
Перегляд
Текст
Стєшина А.І., Бігунова С.А..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стєшина А.І. Засоби мовного впливу у рекламному тексті / А.І.Стєшина, С.А.Бігунова (наук. керівник) // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : студ. наук. вісник. – Рівне, 2017. - С. 75-77.
Ключові слова: реклама, англомовні тексти
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 26 Черв 2021 06:51
Останні зміни: 26 Черв 2021 06:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8143

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу