Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦІННІСНІ ТА ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ АСПЕКТИ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ

Цапук О.В. (2012) ЦІННІСНІ ТА ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ АСПЕКТИ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2012 (Вип.18): Т.2. с. 244-247.

[img]
Перегляд
Текст
Цапук О.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Розглядаються ціннісні та художньо-образні аспекти сприйняття реклами молоддю та досліджуються особливості функціонування сучасної української реклами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цапук О.В. Ціннісні та художньо-образні аспекти сприйняття реклами / Цапук О.В. // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Зб. наук. праць: наук. зап. Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2012. – Вип. 18. - Т. 2. – С. 244-247.
Ключові слова: реклама, художнє сприйняття, мистецтво, молодь
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Вер 2020 08:11
Останні зміни: 23 Вер 2020 08:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/774

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу