РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ

Крамар В.І. and Самборський І.О. (2022) РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 135-139.

[img]
Preview
Text
Крамар В.І.,Самборський І.О..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

рекламна індустрія на сьогодні стикається із новими викликами, що обумовлені появою нових каналів комунікацій, зокрема в Інтернет просторі. Проте зміни в цій сфері є постійними і з плином часу професійне середовище ефективно пристосовується до них. Реклама – це індикатор і каталізатор змін. Нові форми і методи реклами дозволяють вирішувати завдання, що виникають у менеджменту підприємств ще з вищою ефективністю – з меншими витратами та більшим результатом, що перетворює рекламу в універсальну зовнішню комунікацію будь-якого підприємства.

Item Type: Article
Additional Information: Крамар В.І. Реклама : основні поняття та тенденції розвитку рекламної галузі / В.І. Крамар, І.О. Самборський // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 135-139.
Uncontrolled Keywords: Рекламна діяльність, підприємницькі комунікації, поширення реклами.
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 10 May 2023 08:26
Last Modified: 10 May 2023 08:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11214

Actions (login required)

View Item View Item