Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОВНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ/зіставний аспект/

Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) МОВНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ/зіставний аспект/. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 354-355.

[img]
Перегляд
Текст
Гембік Н.М., Палій В.П..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гембік Н.М. Мовні засоби реклами як один із способів активізації процесу вивчення французької мови /зіставний аспект/ / Н.М.Гембік, В.П.Палій // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали X Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Рівне, 2017. – С. 354-355.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 26 Січ 2021 10:15
Останні зміни: 26 Січ 2021 10:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3087

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу