АНАЛІЗ СТАНУ РЕКЛАМНОГО МЕДІА-РИНКУ УКРАЇНИ У 2009, 2010 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ 2011 РОЦІ

Кукушкін О.М. (2011) АНАЛІЗ СТАНУ РЕКЛАМНОГО МЕДІА-РИНКУ УКРАЇНИ У 2009, 2010 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ 2011 РОЦІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. pp. 77-79.

[img]
Preview
Text
Кукушкін О.М..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Рекламний медіа-ринок України є сегментом рекламного ринку. Медіа–ринок реклами включає засоби поширення рекламних повідомлень для реалізації рекламних комунікацій з цільовою аудиторією. Основу медіа–ринку формують засоби масової інформації. Для сучасних медіа реклама є одним із основних інструментів ведення бізнесу та отримання прибутку. Незважаючи на негативні наслідки світової економічної кризи вітчизняний рекламний медіа-ринок динамічно розвивається, про що свідчать річні темпи приросту у 2010 році порівняно з 2009 роком.

Item Type: Article
Additional Information: Кукушкін О.М. Аналіз стану рекламного медіа-ринку України у 2009,2010 роках та перспективи його розвитку 2011 році / О.М.Кукушкін // Документно-інформаційні ресурси : матеріали звітної наук. конф. викладачів, аспірантів, співробітників і студентів каф. документ. комунікацій, 11 берез. 2011 р. : [тези доп.] – Рівне : РДГУ, 2011. - С. 77-79.
Uncontrolled Keywords: рекламний медіа-ринок в Україні
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 10 Feb 2022 07:26
Last Modified: 28 Dec 2024 19:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10469

Actions (login required)

View Item View Item